Frisk Legekontor

Bøkkerveien 4 0579 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

Dårlig, arrogant og frekk

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Tar seg ikke tid til pasientene og lytter ikke. Dårlig service, arrogant og frekk person med lite omsorg. Anbefales ikke.

Arrogant

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Hele inntrykket av denne legen er avvisende. Sitter med ryggen mot pasienten, har lite øyekontakt, mest opptatt av å skrive på PCn. Er svært arrogant, kald og har en ovenfra-og-ned holdning.

Er veldig opptatt av å fortelle om hva alle andre opplever/gjør/går gjennom, uansett hvilken problemstilling man kommer med. Snakker i munnen på pasientene, avbryter og er god på å gi pasientene dårlig følelse etter hvert besøk.

Er veldig redd for nav, og å gjøre feil der. Er nok best på konkrete problemstillinger, men blir det mindre konkret er hun tydelig usikker. En lege jeg ikke anbefaler til noen.

Effektiv omsorg

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Jeg opplever Bahman som en effektiv lege med mye omsorg. Jeg blir sett og tatt på alvor. Syns det var spesielt betryggende at han fanget opp et fysisk symptom hos meg som han utredet umiddelbart da jeg egentlig hadde time for noe annet. Han kan være litt rett på sak, men det passer meg veldig bra.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Er veldig fornøyd med Dr. Lien. Jeg føler hun ser meg og spør meg alltid hva som er grunnen til timen og lar meg forklare. Hun kommer med tilbakemeldinger basert på fakta og erfaring. Når jeg leser andre sine meninger og erfaringer med henne så skjenner jeg meg ikke igjen da jeg ikke har opplevd noe i nærheten av hva de andre skriver. Jeg er veldig fornøyd med mine erfaringer med Dr. Lien og vil absolutt anbefale andre om ha henne som fastlege.
Hvis det er noe som man skal kommentere på så er det vente tiden. Jeg har ventete opptil 20-30 minutter etter timen min skulle ha vært men jeg har full fortåelse at ting kan ta lengere tid ift problemstilling til andre, jeg ser når jeg også har vært inne til timen min så har jeg vært der i 25-30 min istede for 20 minutter fordi jeg føler hun bruker god tid på og lytte å gi tilbakemeldinger.

Arrogant og frekk

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Opplevde det slik at legen var arrogant i væremåten. Kom med upasselige påstander med at *trener man ikke, dør man*. Og påstår som om han vet om når jeg har tid til det eller ikke. Jeg vet veldig godt selv om jeg har tid til det eller ikke i forhold til jobb. Sitter der som en reklame plakat og oppfordrer til å starte på dems treningssenter. Legekontor og det treningssenteret er to forskjellige ting å bør ikke bli innblandet i hverandre. Han gir en negativ følelse under timen og man blir nærmest verre etter endt time enn å skulle få det bedre. Rett og slett en som ikke egner seg til å være en lege. Handler ikke bare om kunnskap men også om hvordan man er som et menneske.
Anbefales ikke på noen som helst måte.