Frisk Legekontor

Bøkkerveien 4 0579 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

Imøtekommende og tålmodig medmenneske

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Bahman har vært min fastlege i snart tre år. Skjedd mye tragisk i livet mitt i løpet av denne perioden, som har ført til behov for å besøke legesenteret oftere enn vanlig. Da har det vært god støtte i å ha en forståelsesfull og profesjonell fastlege, som tar pasienten på alvor. Tar seg tid, ordner prøvene som trengs og henviser videre når det er behov for det.

Grundig og dyktig

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Min fastlege gjennom mange år. Hun er ser hele pasienten og trekker aldri raske konklusjoner, men er grundig og henviser ofte til spesialister for å komme til bunns i problemstillinger eller utelukke eventualiteter.
Dr. Lien er svært dedikert og genuint opptatt av å gjøre en god legegjerning. Jeg er aldri i tvil om at hun er opptatt av mitt beste, både på kort og lang sikt. Gode overveielser i forhold til medisinering og bivirkninger.

En bra lege!

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Jeg har hatt Bahman Mehdinia som fastlege i noen år og har vært hos han kanskje 5-6 ganger på den tiden. Han har alltid vært imøtekommende og gitt meg gode svar på det jeg har lurt på. Alltid blid og hyggelig. Finnes ikke noe negativt å si om han.

Trygg og god lege

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Dr Mehdinia er vår familjelege.
Han tar godt vare på hele familien vår, og vi føler oss trygge med ham. Kan anbefales.

Hyggelig og lett tilgjengelig

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Bahman Mehdinia tok seg mye tid for å lytte til hele historien min (som pasient) og jeg fikk henvisning til en spesialist. Han/klinikken er også tilgjengelig på SMS så at det er ikke alltid nødvendig å komme innom kontoret for å fornye e-resept.