Frisk Legekontor

Bøkkerveien 4 0579 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Har brukt Mehdinia i 4 år, for hele familien. Har blitt fulgt opp i graviditet, for småbarnssykdom og føler alltid at jeg er velkommen selv om det ikke alltid har vært nødvendig med legetur. Han er lydhør og rett på, og evner å se mer enn jeg forteller. Særlig når det har kommet til totalbelastning som småbarnsmor og gravid, har han vært frempå og klart å trenge gjennom til en som helst vil klare alt.

Har alltid fått time innen en dag eller to, for både meg selv og barna, og også fått komme inn umiddelbart da feks minstemann hadde RS. Svarer stort sett samme kveld på helsenorge. Velvillig til å ta prøver ved behov. Moderne, rene og pene lokaler.

Veldig kunnskapsrik

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Jeg opplevde Dr Mehdinia som veldig kunnskapsrik og oppdatert innen hans felt. Som hos alle fastleger er det begrenset med tid, men om man har en problemstilling, opplever jeg at han tar det på alvor og utreder det adekvat.

Very helpful

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

I had good experience with Dr. Bahman and Frisk Legekontor. He tried to propserly address my problems and motivated me to change my life style and then continuesly monitored my progress. I recommend him.

Bare OK

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Alltid 4-5 dager vent for time, med mindre man er gravid. Selve legesenteret er bare OK. Lite hjelp å få og lang ventetid på telefon.

Han er flink med gravide og barn, det skal han ha!

Hatt Bahman som lege for hele familien i ca 5 år nå. Opplevde at jeg ble tatt veldig seriøst i starten, men oppfølgingen som skulle ordnes ble det aldri noe av, henvisning som skulle sendes fikk jeg i hånda med beskjed om å kontakte behandlingssteder selv, som ikke tar imot pasienter uten at lege har sendt de papirene..
Visitter på andre problemer jeg slet med ble avfeid med "sånn er det bare" holdning og "ikke noe spesielt med blodprøve" de siste to gangene. Spurte om sykemelding etter mye uro på jobb som gikk ut over min mentale helse og det var han ikke villig til.

God og kunnskapsrik lege

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Har vært hos Mehdinia flere ganger og opplever å få god medisinsk veiledning når det kommer til alt fra små utfordringer til større helserelaterte problemer. Opplever at han er kritisk (som leger burde være), samtidig som han gir nødvendig hjelp. Han er også rett på sak og enkel å forholde seg til.
Anbefales.