Fornebuporten Legesenter DA

John Strandruds vei 14 1360 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Fornebuporten Legesenter DA

Dyktig lege!

Lege: Aase Christine Dale Skrevet

Fikk ny fastlege nå igjen... (og var nok litt spent da jeg var så utrolig fornøyd med min opprinnelige lege Dr. Stavnem.) Dr. Dale viste seg å være et medmenneske! Hun er nøye og dyktig. Jeg er veldig takknemlig for at hun er min faste lege heretter!! Takk Dr. Dale for at du gir det lille ekstra, det betyr mye. Er veldig fornøyd med Ring Med. Senter. Får time på dagen, kort ventetid og hyggelige mennesker. Tydelig at arbeidsmiljøet er godt her!!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Er veldig fornøyd med henne som fastlege. Hun tar seg god tid og virket interessert og lyttende.

Anbefales!

Umulig å få time

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Maria er en bra lege. Alltid fått den hjelpen jeg trenger.
Hun tar ting alvorlig og lytter til det jeg sier. Ikke redd for å sende pasienter videre eller få tatt prøver.
Hun som vikarierer syntes jeg også er dyktig. Hun kan ikke skyldes for den alt for lange pasientlista. Skjønner godt hun blir stressa med så mange pasienter.

Det er derimot umulig å få time. Ringte på en tirsdag, da kunne jeg ikke få time denne uken og heller ikke neste uke. dvs. mer enn 15 dager før man får time. Man får da bare beskjed om at man må dra til legevakta. Hva er poenget med fastlege da?
Sekretæren som tar telefonen er totalt håpløs. Går ikke an å føre en samtale med hun.

Anbefales

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Jeg likte godt Maria. Har henne ikke som fastlege lenger men hun var et veldig behagelig vesen. Forklarte jeg symptomer så tenkte hun alltid på om det kunne ligge noe bak; som eksempelvis depresjon. Hun er effektiv men gjør litt lite undersøkelser selv. Det meste av enkle prosedyrer og undersøkelser videresender hun til. Men alt i alt - en god lege som later til å være oppriktig engasjert i jobben sin.

Sympatisk og dyktig lege

Lege: Aase Christine Dale Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen, hun tar meg på alvor, jeg føler meg sett, og hun virker faglig dyktig