Fornebuporten legesenter DA

John Strandrudsv. 14 1360 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Fornebuporten legesenter DA

Dårligste helsesekretæren og dårlig vikar til Maria

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Dr. Maria Petrov er en fantastisk lege, men Maria var aldri på jobb og vikar av Maria-ZIVKA er en dårlig lege, helt uprofesjonell, stressende altid med dårlig tid. Vanskelig å få legetime raskt, en til to uka å vente for å få time. Og til slut sekretæren er en absolutt verste jeg noensinne har møtt.en helt katastofalt legesekretæren .
Jeg vurderer å finne meg en annen fastlege.

Merkelig

Dr. Petrov er merkelig.
Jeg forstår rett og slett ikke hva hun driver med. Vanskelig å få time er det også.

Hennes sekretær er (som jeg ser mange andre på denne siden også mener) et STORT problem. Det går rett å slett ikke an å ha en samtale hverken på norsk eller engelsk.

stressa

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Alltid stressa, snake fort, høre ikke hva pasient sier etc

Dyktig lege

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Dyktig, profesjonell og hyggelig lege, synd at sekritæren hennes er så frekk og ufordragelig. Snakker dårlig norsk og legger på når hun bare gir opp å forstå..

Den beste legen jeg har hatt, men jeg har ikke hatt mange

Lege: Maria Ljubica Petrov Skrevet

Jeg er fornøyd med Maria. Hun er en varm og omsorgsfull personlighet som er imøtekommende. Jeg fikk inntrykk av at hun er opptatt av å gjøre grundige undersøkelser og skriver henvisninger om det er nødvendig etc. Hun kan være tildels kort i kommunikasjonen, dvs. at hun med fordel kan utdype og forklare hva det er hun tenker og så videre. Men jeg har et godt inntrykk av henne. Godt å ha henne som fastlege.