Skårer Legesenter AS

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Skårer Legesenter AS

Dårlig kommunikasjon..

Lege: Mudassar Siddique Skrevet

Blei tildelt denne lege. Var hos han første gang på onsdag, så torsdag og tilslutt fredag. Opplevde han som lite effektiv.å Da jeg i tillegg måtte komme tre dager på rad. Klarte han ikke skrive en helseattest om min diagnose. Fylte kun ut en standard helseattest. Uten å utdype min diagnose og medisin bruk. Etter å ha vært der tre dager på rad, uten å få den faglige hjelpa jeg spurte om. Følte jeg meg som "liste fyll". Opplevde han som veldig lite hjelpsom. Absolutt ikke og anbefale

Velg heller en annen om du kan

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Hadde denne fastlegen i 7 år i håp om at det skulle bli bedre. Arrogant og lite imøtekommende. Istedet for å innse at visse ting er ikke hennes fagfelt så kommer hun med mye feilaktig informasjon. Ille når pasienten ender opp med å kunne mer om ting enn legen (og det betyr ikke nødvendigvis at pasienten vet mye) Nekter å sende rekvisisjoner som pasienten har krav på

velg en annen fastlege

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Svært uinteressert lege, og du får en følselse av hverken å bli sett eller hørt

Bare stiller meg i rekken av tidligere anbefalinger! Storfornøyd!

Lege: Mudassar Siddique Skrevet

Den her legen behøver du ikke være redd for å gå til! Veldig behagelig. Møter deg med varme øyne. Utstråler stoisk sinnsro, lytter, gir råd, og forklarer veldig greit hvis det er noe du lurer på. Og virker som han snapper fort opp hvor skoen trykker. Aldri blitt møtt på en så fin, vennlig og forståelsesfull måte av noen annen allmennpraktiserende lege. Kan absolutt anbefales på det varmeste!

Lite imøte kommende/kunnskapsrik og nesten arrogant

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Jeg fikk kjeft for ikke å ha tatt med meg urinprøver. Men det fikk jeg ikke noe beskjed om da jeg bestilte timen. Jeg fikk ikke noe svar på mine spørsmål.... ikke i det hele tatt. Jeg anbefaler IKKE denne legen. STYR UNNA!