Skårer Legesenter AS

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Skårer Legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Hatt Anh som fastlege i nesten 15 år. Hun er råflink lege. Hun følger opp, lytter, stiller spørsmål og henviser videre ved behov. Jeg opplever også at man kan ta opp mer enn en bekymring pr time (om man rekker det) Hun er effektiv, tydelig og løsningsorientert. En lege som ser deg og er alltid hyggelig.

Ikke fornøyd

Lege: Anh Kim Thi Tran Skrevet

Opplever at det skal gå raskt, hører ikke nødvendigvis på bekymringer og føler at ting ikke blir tatt på alvor.

Grundig og kunnskapsrik!

Lege: Peter Erik Petersen Skrevet

Petersen er den beste legen jeg har hatt! Han er grundig, lydhør og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Han lytter og virker oppriktig interessert i hva jeg sier. Dette skaper stor trygghet. Han er en ekte god lege som er det av de rette grunnene.

[Navn fjernet av moderator]

Trygg og informativ

Lege: Hanna Øien Skrevet

Mitt første besøk hos lege, siden fastlegeordningen ble innført ga, om det er mulig å betegne det slik, mersmak. Hun lyttet og responderte på det jeg hadde å si. Hun var tolerant med lastene mine og ga meg trygghet om at framtida slett ikke ser så verst ut.
Anbefales på det varmeste.

Veldig trygg

Lege: Hanna Øien Skrevet

Formidler kunnskap på en god måte slik at det er forståelig. Tar pasienten på alvor og tar seg god tid. Er nøye med oppfølging