Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av behandlere ved Lillestrøm Legesenter

Utrygg

Lege: Trine Livik Haugen Skrevet

Jeg var borte i 4 dager på skolen, og spurte og legeerklæring 5 dager senere. Jeg ble ringt opp der hvor jeg ikke hadde rett til å få legeerklæring fordi jeg ringte 4 dager for sent og hun nektet å lage en legeerklæring for meg. Endte opp med at jeg fikk 10% i de fleste fagene på skolen.
Ble også mottatt en en faktur på 285,- for å kun snakke med henne i 2 min, og på toppen av det hele fikk jeg ingenting ut av 2 min samtalen. Betalte altså 285,- for ingenting men kun en samtale på mindre enn 2 min.

Virker ikke interessert

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Håpløst å få time til. Når man omsider får time har hun ikke tid til å lytte. Ikke interessert i å ta tak i sykdomsforløp, kjører sitt eget løp. Føler meg alltid avvist

Trygg, seriøs og kompetent lege

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

En svært dyktig og kompetent lege, som møter meg med respektfull vennlighet, lyttende, med høy tilstedeværelse. Ansvarsfull og effektiv, men med en særdeles god evne til å skape tillit.

Solid lege

Lege: Marius Ryengen Skrevet

Har hatt Marius Ryengen som lege i flere år for hele familien (inkl. 2 tenåringer). Trygg, god og troverdig. Flink med ungdommer.

Beste fastlege jeg kan ha

Lege: Katrine Sæves Skrevet

Hun er hele familiens fastlege og har fulgt opp både psykisk og fysisk sykdom på beste måte. Hun er engasjert, lyttende og løsningsorientert.
Hun har sendt henvisninger videre når det har vært nødvendig, og hun følger flott opp videre. Vi er så takknemlige for jobben hun gjør.