Borge Legesenter AS

LØENVEIEN 5 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Borge Legesenter AS

En meget god fastlege.

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Av de legene jeg har vært borte i, så er hun veldig flink til å lytte og fosøker å sette seg inn i problemene og tar ingen ting for gitt.To ganger har hun sendt meg til sykehus.De var veldig fonøyd med det.Har ingen ting å klage på.Føler absolutt at jeg er i trygge hender.Min vurdering av henne er meget positiv.

Tafatt

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Jeg opplever at hun er lite engasjert. Det er jeg som må stille spørsmål og komme med forslag. Hun virker generelt litt tafatt.

Kjempefin lege!!!

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Har gått til Gerlinde i mange år, og jeg er såå fornøyd. Jeg opplever å bli tatt imot med varme og omsorg, og at hun tar meg og mine plager på alvor! Har aldri før hatt en lege som har ringt hjem til meg for å høre om antibiotikakuren virket. I tillegg har hun god humor, og det er lett å le sammen med henne! Og en god latter kurerer mange plager. De som klager burde kanskje gå litt i seg selv. Hvis man møter opp med et surt fjes og holdning, smitter det lett over.

Bra

Lege: Gerlinde Gunhild Sabine Kvinlaug Skrevet

Veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk til en betennelse.

Desverre byttet jeg fastlege

Lege: Joachim Benske Skrevet

Han er en meget seriøs lege! Angrer for at jeg byttet fastlege,men det var pga av flytting:/