Gimle Legesenter AS

Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Gimle Legesenter AS

Utrolig dyktig, omsorgsfull, varm og god lege

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Utrolig takknemlig for å ha dyktige Ida som fastlege til hele familien 😊 Hun er varm og god i møte med oss og er utrolig dyktig og profesjonell.

Byttet lege

Lege: Anette Storaker Løvsland Skrevet

Meget misfornøyd så byttet lege etter mange år, ser ikke pasienten og ingen oppfølging. En beklagelse i ettertid ble litt for sent for min del.

Trygg, forståelsesfull og tar pasient på alvor

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Jeg flyttet til Kristiansand for å studere for 1,5 år siden og har hatt et par henvendelser siden dette. Ida har tatt hvert eneste problem seriøst, følgt det opp og fått meg til å føle meg skikkelig ivaretatt! Ida bryr seg virkelig om sine pasienter. Hun lytter, trygger og er veldig kunnskapsrik på alle områder. Aldri har jeg opplevd å hatt en såpass omsorgsfull og ikke minst snill som tar både fysiske og psykiske henvendelser like seriøst. Veldig dumt at jeg skal flytte etter endt studie, dette er virkelig en lege jeg kunne tenke meg å ha livet ut! Anbefaler virkelig Ida på det aller sterkeste, jeg føler meg rett og slett superheldig som har plass på hennes liste.

dyktig og forståelsesfull!

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Jeg har hatt mange leger oppigjennom men ingen slår Ida!
Hun er utrolig dyktig, og kunskapsrik. er det noe hun er i tvil på leser hun seg godt opp for å gi deg best mulig hjelp! hun lytter til deg og er forståelsesfull. hun er lett å føle seg trygg på og du føler deg alltid velkommen, hun er somregel alltid på tiden, og når du er inne hos henne er det deg og kun deg som er i sentrum!
hun et også veldig dyktig med barn!

Best av de beste

Lege: Ole Petter Ramse Knudsen Skrevet

Ole Petter er rett og slett bare helt fantastisk og dyktig på sitt felt. Han er så forståelsesfull, empatisk, flink til å motivere, og man føler seg virkelig sett og ivaretatt. Han har vært flink til å følge meg opp også digitalt ettersom jeg bor i en annen by. Trenger ikke å si mye for at han skal forstå meg. Han tar jobben virkelig seriøst, og setter pasient i førersetet. Anbefales på det sterkeste