Gimle Legesenter AS

Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Gimle Legesenter AS

Utrolig god til jobben sin

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Vil helst ikke anbefale Ida videre, for vil ha henne for meg selv. Men til fordel for andre skal jeg likevel gjøre det.

Ida er verdens beste lege. Hun lytter, tar deg seriøst, gir råd, oppmuntrer, og følger deg opp. Jeg har aldri følt meg så sett og lyttet til av noe helsepersonell tidligere. Hun er helt unik. Det er som hun er skapt til denne jobben.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege. Hadde hun flyttet til Alta, hadde jeg tatt fly opp hver gang trengte en legetime - og det ville vært verdt pengene. Hun er utrolig profesjonell og rådyktig til jobben sin. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Over hodet ingen tillit eller kjemi

Lege: Kirsten Sola Skrevet

Ikke en lege for meg. Overkjørende sikkert kunnskapsrik men totalt blottet for empati og for selvsikker og sender ikke videre til spesialist vurdering.
Ikke en lege jeg er trygg på eller har noen som helst kjemi med.
Byttet lege og senter..
og er nå stor fornøyd og 100% sikker på det var et sjakktrekk og bytte ut denne legen

Lyttende og tar deg på alvor

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

Har brukt Torje noen år etter at min fastlege på samme legekontor sluttet. Bruker han også for barna mine. Har gått til han ifbm flere type helseproblemer, små og store. Opplever at han har alltid tatt seg god tid, lytter og tar alt en sier på alvor, han henviser dersom det er nødvendig, og så legger han gode planer for veien videre. Veldig flink fastlege!

Trygg og imøtekommende, tar deg seriøst!

Lege: Ida Berg Storaker Skrevet

Utrolig flink lege, som fikk meg til å føle meg helt ivaretatt og at hun lyttet til mine behov. Superfornøyd, og trist at jeg flytter og må bytte :(

Et unikum av en fastlege

Lege: Torje Rogne Johanssen Skrevet

Aldri har jeg opplevd en mann som passer bedre til jobben sin. Han ser pasienten som medmennesker og er ivrig etter å hjelpe. Han bryr seg svært om alle som kommer inn døren, og er genuint interessert i å gjøre hverdagen lettere for dem.
Fikk kona til å bytte til Torje, og hun har lignende skussmål å komme med som meg.
Han følger opp pasientene, og husker hver minste detalj fra tidligere avtaler, gjerne flere år tilbake i tid.

Torje fortjener all kred som kan gis, og han anbefales på det varmeste.

Det er utenfor min evne til å fatte de negative innleggene på denne siden om Torje, for makan til unikum skal du lete langt om lenge etter.