Aklinikken Lørenskog

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Aklinikken Lørenskog

Styr unna!

Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen Skrevet

En av de mest avvisende og uempatiske legene jeg har møtt på. Hun har en tydelig «ovenfra og ned holdning». Oppleves å være en "know-it-all"-lege som ikke tar deg, og spesielt, din psykiske helse på alvor. Har blitt bedt om å bytte jobb, og ikke blitt gitt sykemeldinger fordi hun er mer bekymret for nav-sanksjoner enn pasientens helse. Hun virker å jobbe som en robot og behandlingen hun gir er "etter boka" framfor skjønn. Avviser følelser og opplevelser fra pasientens side og motsier seg selv når andre instanser er involvert. Hun dokumenterer heller aldri utsagt som er vesentlig å journalføre.

God lytter

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Legen er villig til å bli kjent med deg som menneske. Kjempe flott lege lytter til deg. Følger deg opp. Bryr seg om pasienten.

Surrete!

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Hyggelig person, godt humør og imøtekommende - men opplever han som uproffesjonell og surrete.
Ofte lang ventetid (45-60 min!).
Uorganisert.
Jeg må gjennom hele timen minne han på hvilke punkter vi skulle igjennom, da han stadig glemmer dette. Føler jeg selv må passe på at ting blir gjort.
Er også flere ganger han har glemt å forberede ting til timen, slik at jeg må komme på en ny time, noe som er både irriterende og kostbart.
Raus med prøvetaking og div. "goder", men føler ikke jeg blir ivaretatt på en trygg måte.

Ikke denne legen

Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen Skrevet

Dette er ingen god lege. Har hatt store utfordringer med henne. Ba om utskrift av journalen min. I hovedsak fikk jeg en liste over når mine legebesøk hadde funnet sted.
Empati opplevde jeg som fraværende.

Ikke et godt alternativ for en som ønsker en god lege.

Unik og dyktig

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

En fastlege som gjør mer enn man forventer. Han er oppriktig interessert i sine pasienter, og finner løsninger. Man merker at han ønsker det beste for sin pasient.