Strandsiden Legesenter AS

Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Strandsiden Legesenter AS

Dyktig og trygg

Lege: Marianne Schriwer Skrevet

Lytter og får deg til å føle deg hørt. Tar alltid plagene mine på alvor og undersøker det som er relevant å undersøke. Veldig fornøyd med Marianne, og anbefaler henne på det varmeste. Vikaren hennes er også dyktig.

Misfornøyd med alle timene jeg har hatt hos han

Lege: Karl Thomas Brinch Skrevet

Byttet fastlege og var den eneste som var tilgjengelig på Strandsiden, legesenteret fikk jeg anbefalt av ei venninne av meg, hun mente alle legene der skulle være veldig dyktig.

Alle timene jeg har hatt hos han har jeg følt at han ikke hører på meg og heller ikke tar mine problemer på alvor, at de er lite seriøse og at jeg overdriver uavhengig om det er fysiske eller psykiske. Har fått plassert meg på en annen venteliste, men den er kjempe lang. Føler jeg kun bestiller time hvis jeg må, side jeg personlig ikke føler at jeg kommer til å bli godt ivaretatt.

Veldig snill og omtenksom. Kunnskapsrik lege!

Lege: Camilla Louise Aag Sjursen Skrevet

Utrolig snill og omtenksom og man følte seg veldig ivaretatt av henne. Hun er presis og tar seg tid til pasienten til tross for at jeg kom med mange forespørsler. Blir tatt på alvor med plager.
En veldig god og varm anbefaling fra meg! :D

Trygg og omsorgsfull

Lege: Shahab Imani Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Lytter til alt du sier, og tar det på alvor. Veldig glad for å ha han som lege

Veldig fornøyd!

Lege: Shahab Imani Skrevet

Har hatt Imani som min fastlege nå siden 2018. Jeg er kjempe fornøyd! Veldig trivelig type som lytter og tar meg seriøst. Føler meg sett og han er veldig hjelpsom.