Hurdal Legesenter AS

Telefonnummer63 92 05 2063 92 05 ...
Doktorvegen 15 2090 Hurdal

Siste vurderinger av behandlere ved Hurdal Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

En lege som virkelig tar deg på alvor, lytter, og sender deg videre raskt bare for å utelukke at det er noe galt. Godt humør og man slapper godt av når man er hos henne. Er det noe som står på og man ringer for å høre om time, så finner hun som regel litt tid til en - ofte allerede samme dag!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Arild Vedvik Skrevet

God og trygg fastlege. Arild lytter godt og forklarer nøye, både om det som feiler meg og hvordan jeg skal bli bedre. Takknemlig for å ha så god fastlege både til meg, barn og barnebarn!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Leena ble hele familiens fastlege etter at den forrige pensjonerte seg. Vi merket umiddelbart hennes trygghet og profesjonalitet. Hun tar seg tid til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun tar pasientene på alvor og pga hennes iaktsomhet ble det oppdaget en alvorlig tilstand hos vår sønn. Leena nølte ikke med å sende han til videre undersøkelser, for å være på den sikre siden. Dette er en type ydmykhet ikke alle leger innehar dessverre og som vi er henne evig takknemmelige for.

Egen, suveren klasse.

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Har aldri opplevd maken til trygg, dyktig og klok lege. Han har tid! Dessuten innsikt i menneskesjelen og forstår at psyken, sjelen og kroppen hører sammen og påvirker hverandre gjensidig.
Anbefales på det sterkeste og varmeste.

meget bra

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

byttet til henne aldri hatt en så tiløtekomende lege blid korselig og lyttende virkelig fornøyd med denne legen kan virkelig anbefales