Hurdal Legesenter AS

Telefonnummer63 92 05 2063 92 05 ...
Doktorvegen 15 2090 Hurdal

Siste vurderinger av behandlere ved Hurdal Legesenter AS

Behagelig møte med fastlege

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Etter å hatt samme fastlege i 30 år, ble jeg anbefalt dr. Sehota, etter at den forrige pensjonerte seg. Dr. Sehota tar seg tid til å lytte, sjekker nøye ut fra tilstandsbildet og legger spesielt merke til smådetaljer, og hvilke betydninger dette kan ha for allmenntilstanden.
Hun er ikke redd for å henvise videre om det konstateres noe konkret som behøver nærmere sjekk hos spesialist.
Jeg er meget godt fornøyd med dr. Sehota, og jeg kan trygt anbefale henne.

Dyktig

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Jeg har kun hatt et par konsultasjoner hos denne legen: Mitt inntrykk er at hun holder høy profesjonalitet, at hun lytter til pasienten med holdningen at "pasienten vet selv best hvor skoen trykker", og at hun setter seg inn i saken og bruker den tid som er nødvendig. Jeg opplevde at hun var trygg i sin rolle og visste hva hun holdt på med. Hun var tydelig i sin kommunikasjon. Kan anbefale denne legen.

En lege til å stole på

Lege: Arild Vedvik Skrevet

Jeg har hatt Vedvik hele mitt liv. På grunn av flytting var jeg dessverre nødt til å bytte fastlege med tanke på avstand, men jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hadde trengt det!

Vedvik er en utrolig flink og tålmodig lege. Han tar seg god tid med deg og han lytter til hva du sier. Han er ikke stresset eller avvisende som noen andre leger er. Han prøver alltid å forstå hva du opplever og lytter til deg.

Jeg har alltid følt at jeg kan stole på ham. Har mye tillit til ham. Oppfører seg profesjonelt selv i "flaue" situasjoner, og får meg til å føle at det ikke er noe å være redd for å fortelle.

Veldig god lege som bryr seg om deg!

Fantastisk lege!

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

En lege som stiller opp, lytter, forstår deg og ikke minst hjelper deg med alt fra a til å. Hun ser hele mennesket, og du blir behandlet med verdighet. Aldri opplevd at hun ikke har hatt tid til meg, og jeg vet jeg kan stole på henne. Etter mitt første møte fikk jeg stor tillit til henne som lege, og dette er en lege jeg vil anbefale til alle. Hun er aldri sein med å henvise videre til spesialister eller andre sykehus om det er noen plager du har som krever røntgen etc. Hun tar deg seriøst og hun er ei blid og positiv dame. Den viktigste egenskapen en lege har er nettopp det å lytte og være en person du kan betro deg til, og dette er Dorien. Om hun ikke har tid til å ta deg inn på time, så ringer hun deg alltid for å høre om alt står bra til. Fantastisk lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

God til å lytte, kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Ringer alltid tilbake hvis noe er akutt, lett å nå på tlf.