Legehuset NOVA AS

Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset NOVA AS

Fantastisk lege!

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Denne fantastiske legen fortjener skryt for sitt arbeid. Faglig veldig flink og dyktig!

I mine tilfeller har jeg alltid fått rask avklaring, time, svar, hjelp alternativt blitt videre henvist til flinke spesialiser.

Jeg har bare godt å si om denne mannen som fortjener skryt for å finne gode løsninger som fungerer.

Tusen takk og stå på videre!

Svært hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Arne Willem Keilman Skrevet

God til å lytte, tar deg på alvor. Tar seg god tid, og kommer med gode løsninger. Har stor tillit til Arne Willem Keillman.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Oddvar Ådnanes Skrevet

En av de beste legene jeg har møtt. Lytter til deg og følger opp/henviser videre om det er nødvendig. Er ærlig og direkte.

En unik, uunnværlig og sjelden perle av en lege

Lege: Andreas Johannes Heck Skrevet

Noen klager på tidsbruken, men det er noe av det jeg anser for å være en av Andres mange fortrinn. Man får den samme tiden satt av til seg selv. Dette er ikke en lege med stoppeklokke, diagnoser og medisiner uten vitenskapelig belegg. Man blir så til de grader både sett og hørt, en så empatisk, tålmodig og tilgjengelig lege finner man ingen andre steder. Til og til og med oppdateringer utenfor hans arbeidstid som har hatt stor betydning for min helse har jeg motatt. En tydelig dedikert lege/nærmest psykolog og først og fremst medmenneske! Han er alltid oppdatert på forskning og gjør det enhver behandler burde: følge opp videreutviklingen av faget og gi behandling med gode resultater. Denne mannen har uten å overdrive reddet mitt liv. Takknemlig!

Tar pasienten på alvor

Lege: Andreea Florina Dana Bjerkestrand Skrevet

Super lege som tar bekymringer på alvor. Henviser der hun ser det er nødvendig og er grundig og flink.