Torshovdalen Legesenter AS

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Torshovdalen Legesenter AS

Utilgjengelig

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Min avtale ble avlyst 3 ganger. Jeg har ikke fått møte henne en eneste gang. Jeg føler at hun ikke tok saken min på alvor. Jeg kan ikke ha noen som min fastlege når de er utilgjengelige og ikke tar helsestatusen min på alvor. Jeg gjør disse avtalene av en grunn.

Dr. Speed

Lege: Stein Anders Solgård Skrevet

Doktor Solgård er et forbilde i hvordan han behersker kunsten å balansere effektivitet og menneskelighet i sine timer. Tidvis er timene så raske at en skulle tro Solberg egenhendig forsøkte å løse fastlegekrisen og pasientkøen i Norge, men mine behov og bekymringer har alltid blitt tatt på alvor og jeg har aldri dratt fra timen uten enten en plan eller en løsning.

Skulle ønske jeg fant frem til Solgård for mange år siden.

Vanskelig kommunikasjon, men er der når det gjelder

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Har hatt Faiza som fastlege i over 10 år. Var ikke mye til legen de første årene. Opplevde henne som mange andre skriver som forsinket, ganske uinteressert og vanskelig å kommunisere med. Hun har også svart frekt i noen sammenhenger. Men når ting virkelig har vært viktig å ta tak i, så har hun absolutt gjort det. Hun har også henvist meg til gode spesialister og vist forståelse når ting har røynet på. Så jeg er en blanding av misfornøyd og samtidig takknemlig for hjelpen jeg har fått. Velger å beholde henne i fortsettelsen. Hun er veldig effektiv og lite varm. Så det kan nok oppleves som ganske avvisende til tider. Men som sagt, jeg har fått hjelpen jeg trenger.

Alt i alt fornøyd

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Er generelt ganske fornøyd med Siri som fastlege, men hun er en del borte, noe som gjør at man ofte blir overlatt til vikarer av varierende kvalitet. Opplever at jeg av og til må mase litt på henne for å bli henvist til spesialisthelsetjenesten og for å få henne til å innse alvoret. Ser noen andre her skrive at hun innimellom kan avbryte pasienten, noe jeg også har opplevd. Dette fører til at jeg glemmer det jeg er i ferd med å si. Men alt i alt opplever jeg henne som en varm person som tross alt vil pasientens beste, og hun er jordnær og jovial. Hun husker detaljer om meg og spør oppfølgingsspørsmål når jeg kommer til ny time. Hun får meg til å føle meg velkommen på legekontoret og fins ikke nedlatende.

Dyktig og trygg

Lege: Nirosha Srikumar Skrevet

Veldig hyggelig, dyktig og behagelig lege, som både evner å være effektiv og ivareta pasienten på en god måte.