Torshovdalen Legesenter AS

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Torshovdalen Legesenter AS

En utrolig dyktig fastlege

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Hun er svært kunnskapsrik, og faglig oppdatert. Tar pasienten på alvor. God til å lytte - og god til både å snakke enkelt om medisinske (vanskelige) ting og til å "småprate" slik at man raskt greier å slappe av. Morsom er hun også! Hun virker genuint engasjert i yrket sitt - og i andre mennesker. Jeg er rett og slett veldig heldig som fikk henne som fastlege.

Har ikke tid

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Hun er helt sikkert dyktig men jeg opplever at hun ikke tar seg tid til å høre etter. enig med de andre kommentarene om at hun kan virke krass. Kommer til å bytte fastlege.

Absolutt den beste,

Lege: Stein Anders Solgård Skrevet

Har slitet veldig med fast leger før jag gikk til ham. Nå er dette fem år siden jeg har hos ham og kan si bare det positive. Ja han er en ung mann men han kan jobben sin. Ingen vente tid, alltid hyggelig, faglig sterkt. Og beste av alt, etter min mening, er at jeg har følelse at jeg snakker med en god venn ikke bar en lege.
Anbefales på det sterkeste.

Beste legen EVER!!!

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Da Siri byttet legekontor til Torsov var jeg så dum som ikke gjorde det samme. Savner henne spesielt nå som jeg er gravid igjen og går ofte til legen. Hun får deg til å føle deg spesiell,og ingenting føles for dumt til å kunne ta det opp med henne.

Har allerede anbefalt henne til opptil flere personer

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

I åresvis hadde jeg leger som fikk meg til å oppsøke de så lite som overhodet mulig på tross av at jeg har et ganske komplisert sykdomsbilde. Men etter et vikariat for min daværende fastlege, hvor hun tydeligvis gjorde inntrykk på flere, så bestemte jeg meg for å bytte til henne når hun fikk fast stilling ved et annet legesenter. Det viste seg å være en av de bedre ideene jeg noensinne har hatt og jeg er nå endelig i bedring fordi jeg har en fastlege som tar mine symptomer på alvor. Min mentale helse hadde til slutt blitt veldig skjør etter åresvis med å ha blitt behandlet som en hypokonder, men har nå heldigvis kommet på rett kjøl takket være henne. Det at hun lytter er på ingen måte det samme som at vi alltid er enig, men hun klarer faktisk å diskutere situasjonen med deg uten å ty til nedlatenhet eller bedrevitenskap. I tillegg til dette har hun erfaring som fysioterapeut og er faglig sett veldig ydmyk.