Torshovdalen Legesenter AS

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Torshovdalen Legesenter AS

Hun har alltid dårlig tid, og ser nesten ikke på deg

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Kanskje hun er flink, hvem vet... Hun er alltid forsinket, prøver å bli fortest mulig ferdig med deg, ser mer på PC enn på pasienten... Men hun avviker ikke fra regelen at man må komme til henne når man skal fornye resept, selv om hun verken ser på eller undersøker deg nærmere. Har byttet fastlege for 1 år siden, er såååå mye mer fornøyd med min nye lege.

Frøken Effektiv

Lege: Faiza Basharat Skrevet

jeg har hatt henne som fastlege i noen år. Hun er veldig dyktig og effektiv, men effektiviteten går på bekostning av medmenneskelighet. Hun har en krass måte å snakke på og avbryter gjerne for å fortgang i samtalen og liker ikke at man har mer enn en ting å ta opp, da er det tydelig at tiden egentlig er ute. Hun er heller ikke så opptatt av å forklare eller fortelle hvorfor hun gjør det hun gjør, man får altså ikke noen forklaring på hva hun antar er årsaken til symptomene.

Trygg og empatisk

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Hun vikarierte også for min forrige fastlege, og jeg valgte å bytte til henne når hun begynte på Torshov, og glad for det. Utviser uvanlig gode kommunikasjonsevner, er seg selv, og er trygg og rolig og tar en på alvor, og samtidig har tid innenfor rammene til litt småprat. Anbefales på det sterkeste:-)

En omsorgsfull sjel

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Siri er varm, effektiv, positiv og omsorgsfull. Hun gir inntrykk av å genuint bry seg om hver og en av sine pasienter. En god lytter som tror fast på at man kjenner sin egen kropp best. Flink til å huske små ting man har fortalt eller nevnt i forbifarten i forrige time som ikke står i journalen. Enkel å få tak i og møter deg alltid med ett smil. En utrolig bra fastlege!

Kjempeflink!

Lege: Siri Annie Åsli Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Siri. Hun vikarierte for min fastlege før hun begynte på Torshov. Hun tok meg på alvor, var interessert i meg som pasient, omtenksom og dyktig. Hun virker genuint opptatt av å være en GOD lege - det er et veldig godt utgangspunkt!