Bentsebro legesenter

Sandakerveien 78 0484 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bentsebro legesenter

Uinteressert og dårlig oppdatert

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Hvart hos Stein ved mange anledninger og aldri hvert førnøyd. Er ikke interessert i det hele tatt og er meget dårlig oppdatert på behandlinger etc. Har allergi og astma men har selv fått researche meg frem til hva som fungerer best for meg og sen gått til Stein for å si hva jeg vil ha og få resept på det. Egentlig ganske drøyt å trenge å betale for å se ham i det hele tatt når det eneste ham gjør er å skrive ut akkurat det jeg ber om.

Lyttende og interessert

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Fikk gå til denne legen ved en anledning når min ordinarie fastlege ikke var tilstede. Arrjun var mye sympatisk og tog seg virkelig tid til å lytte. Skulle gjerne gått tilbake til ham hvis jeg trenger oppsøke lege på nytt.

Profesjonell, dyktig, grundig

Lege: Stein Vidar Haudemann-Andersen Skrevet

Jeg har hatt ham som fastlege siden ordningen startet. Før dette brukte jeg ham som akuttlege for barn når det var kø på legevakta. Han har god oversikt, han gir gode råd og tar seg tid når det er påkrevet men er ellers rask. Jeg har flere ganger vært uenig i hans diagnoser, men det har vist seg at Andersen har hatt rett, hver gang.

Jeg oppfatter ham som en fastlege jeg kan stole på og som på eget initiativ også følger opp min helse.

En god person og dyktig lege

Lege: Arrjun Ragavan Skrevet

Jeg har hatt Ragavan som fastlege i et års tid nå, gjennom mitt første svangerskap. Samboeren min har også byttet til han fordi jeg var så fornøyd.

Ragavan er varm og tilstede. Han husker deg fra gang til gang og virker genuint opptatt av deg som pasient. Han gir av seg selv og er faglig kompetent. Ikke minst er han ærlig om det han ikke vet, og søker gjerne informasjon fra andre leger eller kunnskapsdatabaser for å gi best mulige svar.

Dessverre er det litt vanskelig å få tak i han, fordi Bentsebro Legesenter ofte har litt få sekretærer på jobb. Men det er ikke hans feil.

Anbefaler Ragavan på det varmeste.

Høyogmørk anbefaller Du Siverts på det varmeste.

Lege: Henrik Siverts Skrevet

Har hatt Henrik Siverts i 12-13 år som fastlege nå og er storfornøyd med han. Som mange andre har sagt her inne så har han tid til deg og lytter. Også han en meget stor dose empati. Kan ikke få fullrost han nok.