Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av behandlere ved Volda Legesenter

Empatisk og flink

Lege: Arne Rasmus Finsådal Drabløs Skrevet

Fantastisk kjekk og god lege.
Han tek seg alltid god tid og lyttar. Han tek godt vare på både den psykiske og fysiske delen av helsa vår. Han ser det heile menneske og ein føler ein både blir hørt og sett og tatt på alvor.
Eg har berre gode ting og seie om Arne og alle leger burde vore som han. 🙏🌹 Mvh Sjukepleiar.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Jens Harold Rodriguez Inguito Skrevet

Legen er ung, men jeg har aldri truffet en bedre lege som kommuniserer bedre med pasienten. Hele familien digger Dr. Jens Harold. Vi står i kø for å få han som fastlege.

Sur og uprofesjonell

Lege: Oddvar Alfsvåg Skrevet

Kom inn for jeg har smerter i beina, han ble sur og mente at jeg klarer jo å gå så hva e problemet. Hevde stemmen sin, var sur og var veldig uprofesjonel i måten han oppførte seg. Har lydopptak av hele greia. Dårligeste lege erfaringen jeg har hatt. Han brukte mye av tiden på å være sur over at jeg var der, istedenfor å sjekke problemene mine. Første og siste gang jeg drar til han for hjelp.

Veldig dyktig!

Lege: Anniken Blix Skrevet

Hører på deg, tar dem testene som bør tas og viser at hun har mye kunnskap! Beste legen jeg har møtt hittil😊

Kunnskapsrik, empatisk og imøtekommende

Lege: Jens Harold Rodriguez Inguito Skrevet

Jeg var hos dr. Inguito for ca et par uker siden i forbindelse med en akutt-time. Jeg følte meg umiddelbart veldig godt tatt hånd om både med undersøkelser, muligheter for videre us og det emosjonelle. Han ser på deg når han prater til deg, og er opptatt av at du får den beste hjelpen og omsorgen som mulig. Han er empatisk, tar seg god tid og tar deg på alvor. Jeg har generelt ikke vært mye til lege, men dette var uten tvil den beste opplevelsen jeg har hatt på et fastlegekontor. Jeg kan sterkt anbefale dr. Inguito!