Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av behandlere ved Volda Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Anniken Blix Skrevet

Ein av dei beste legane eg har hatt! Tek seg god tid og veldig flink til å lytte og ta deg på alvor. Forståelsesfull og tek tak i ting med ein gong.

Ikkje ein positiv opplevelse

Lege: Per Olav Brautaset Skrevet

Var inne hos han ein gong eg ikke rakk å få time hos min eigen fastlege.

Virka uinteressert og såg ikkje på meg før eg byrja å fortelle kvifor eg var der. Når han undersøkte det han skulle men skjønte ikkje kva problemet var, når eg først nemde at eg allereide hadde vore på sjukehuset til utredning tok han seg tid til å sjekke journalen min.

Virka ellers sur og knapp.

Glimrande lege

Lege: Arne Rasmus Finsådal Drabløs Skrevet

Høyrer på det du fortel, tek spørsmål du har og gir realistiske og gode råd. Drøftar tilvising til spesialist, og argumenterer viss han meiner ei behandling bør prøvast før vidaresending.

Trygg og pålitelig

Lege: Tor Grunde Simonsen Skrevet

Svært empatisk lege som tar seg god tid til pasienten. Som tidligere svært overvektig har jeg opplevd mye krenkende og "rart" hos tidligere leger. Simonsen tok ikke opp temaet før jeg selv gjorde det. Har vært en av mine største støttespillere gjennom hele prosessen.
Inntar ikke en allvitende posisjon, men lytter til pasienten og spør relevante spørsmål.
Er humoristisk, og er med på en spøk.
Har ikke lyst til å bytte fastlege, men må på grunn av flytting.

Veldig hyggeleg og imøtekomamde

Lege: Torhild Sletten Bøen Skrevet

Dr. Bøen er veldig hyggeleg og er den første fastlegen eg har hatt som verkeleg bryr seg om meg. Ho er flink til å lytte og gir meg ærlege tilbakemeldingar på ein måte eg forstår.
Kan absolutt anbefale henne på det varmaste!