Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av behandlere ved Volda Legesenter

Trygg og god

Lege: Astrid Kiperberg Skrevet

Føler meg sett og hørt av fastlegen min, som jeg har hatt hele livet. Lett tilgjengelig og svarer raskt dersom man har spørsmål. E-konsultasjon har gått smertefritt når ventelisten har vært lang, fått svar ila 1-2 timer.

Trygg og god lege

Lege: Arne Rasmus Finsådal Drabløs Skrevet

Alltid tilgjengelig, føler alltid at han har god tid til meg, lytter og hjelper, henviser videre om han ikke kan hjelpe. Alle burde få en like trygg og god lege som han!

Usympatisk og ufin

Uforskammet, kunnskapsløs.
Litt hånlig til mine problem. Uttaler at hun ikke vil lese journalen min.
det er ikke greit når man etter celleprøve føler seg mishandlet. Skifter lege så fort som overhodet mulig.

Dårleg kommunikasjon

Lege: Silja Osdal Saure Skrevet

Har aldri opplevd ein liknande legekonsultasjon, korkje hos tidlegare fastlegar eller innom andre helseinstitusjonar. Har alltid tidlegare vore behandla med respekt og tillit. Til no hadde eg berre møtt hyggeleg helsearbeidarar. Dessverre vart vedkommande oppfatta som frekk og nesten kranglete. Kommunikasjonen vart difor dårlig. Som pasient forlet eg kontoret med ei svært dårleg kjensle. Eg kvier meg difor for å besøke denne fastlegen igjen. Må nok stå på venteliste til andre fastlegar framover.

Nedlatande

Lege: Silja Osdal Saure Skrevet

Denne unge dama, møtte meg med ei ovanfrå-og-ned haldning som eg ikkje har vore ute for før. Ho ville ikkje ta mi tidlegare historie med i eigne vurderingar, og insisterte på behandling som har vore prøvd før. Ho fakturerte også for ikkje utførte tjenester. Dette fekk eg sletta av kontorpersonalet på legesenteret.
Har INGEN tillit til henne, og går ikkje til anna enn legevakt før eg får ny lege.