Volda Legesenter

Stormyra 6 6100 Volda

Siste vurderinger av behandlere ved Volda Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Torhild Sletten Bøen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Torhild Sletten Bøen som fastlege. Hun er kunnskapsrik, lyttende, tar seg tid - rett og slett en fantastisk lege.

Fantastisk

Lege: Olav-Andre Dagestad Myklebust Skrevet

Olav-Andre tar seg tid til å lytte og virker alltid engasjert. Han tar seg god tid til å forklare sine tanker og hvorfor han tenker slik. Som kunde har jeg lært mye og ikke bare blitt behandlet. Har fått mange utskrifter som har vært informative.

Olav Andre har sett meg som pasient på en herlig måte, han ser mennesket og ikke bare "problemet " . Han er open for å høre og jeg føler jeg selv har stor påvirkningskraft i oppfølgingen. Han er flink til å stille kritiske spørsmål når jeg legger frem mitt syn og vi har en dialog hvor vi blir enige, men begge kan komme med argumenter. Han er heller ikke redd for å si nei det er han uenig i når han mener det. Dette er i hvertfall egenskaper jeg verdsetter høyt.

Olav Andre er en fantastisk Fastlege som følger ordentlig opp. Her er mange som kan ta lærdom av han!

God fastlege

Lege: Per Olav Brautaset Skrevet

Har hatt Brautaset som fastlege i mange år. Veldig godt fornøgd og har fått svært god behandling. Lytter og vil pasienten sitt beste. Er ikkje sein om å sende vidare i systemet om misstanke om noko. Og er det akutt, skjer det på dagen.

Fraværende

Lege: Silja Osdal Saure Skrevet

Dårlig me svar, lang vente tid og kunnskapsmessig virker ut som er lavt nivå. Kan ikkje annbefale denne legen

Lytta og har tid

Lege: Arne Rasmus Finsådal Drabløs Skrevet

Eg har alltid fått god hjelp med Arne Drabløs. Han forklarer på en forståeleg måte og tar tak slik at en blir henvist vidare til riktige undersøkelsar og behandling. Føler meg trygg og får lagt fram alternativ slik at eg kan ta eigne gode val for min situasjon.
Lun personlegheit og god lege-humor.
Anbefala Arne på det vartmaste. Der blir du tatt vare på!

men... Arne; du må vurdere om det er riktig å bruke Melin Collectors til å inndrive betaling. Dei er i overkant kyniske og ivrige til å kreve inn. Vil nesten påstå at dei er useriøse og handlar i strid med det som er god inkassoskikk her i landet. For min del må eg beklage at eg vart 8 dagar for sein å betale. Men purregebyret på 70 kroner som kryssa mi betaling vart brått 437,50 på ein månads tid uten at eg forstod at eg skulda noko....