Nardosletta legesenter

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nardosletta legesenter

En lege som tar deg på alvor!

Lege: Tina Reppe Haave Skrevet

Har bare gode erfaringer med Tina som fastlege. Hun tar meg på alvor på en måte jeg aldri før har opplevd fra en fastlege, og det er utrolig godt å føle seg trygg på at man blir trodd på når man møter opp til legetime, spesielt som kvinne. Veldig dyktig faglig også, opplever henne som veldig oppdatert på nyere forskning og kunnskap!

Hun er også alltid blid, noe som gjør legebesøket veldig hyggelig!

Dårlig kommunikasjon og viser ingen interesse

Lege: Arnhild Østerås Bøgseth Skrevet

Lege som viser svært lite oppmerksomhet og interesse for sin pasient. Lite folkelig, så vidt man har øyekontakt og ikke ett eneste smil å se. Gjennomfører kun det høyst nødvendigste og timene bærer preg av at hun ønsker deg ut døra fortest mulig. Bytter lege da jeg ikke føler noe omsorg eller tillit.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Arnhild Østerås Bøgseth Skrevet

Hadde henne en tid på Flatåsen legesenter, synd at hun bare var vikar. Etter at Einar Skjegstad sluttet, som var min fastlege fra 1994, er hun en som jeg absolutt kunne tenkt meg som fastlege hvis hun hadde fortsatt. Veldig hyggelig og god oppfølging.

Arrogant og skjønner ikke pasientens problemer. Mangler totalt empati.

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Dette er ikke min fastlege. Men har vært uheldig å få henne to ganger. Begge gangene har hun vært arrogant og lite interresert i å sette seg inn i min situasjon. Anbefales ikke.

Empatisk og trygg

Lege: Tina Reppe Haave Skrevet

Jeg har vært til Tina flere ganger i løpet av den siste tiden. Det har vært både fysiske og psykiske problemstillinger.

Tina har vært så flink til å lytte og har tatt mine problemer på alvor. Jeg har følt meg godt ivaretatt! Hun tar seg god tid til forstå hele problemstillingen, og jeg har ikke fått følelse av hastverk selv om vi har ligget noe bak tidsskjemaet et par ganger.

Tina har også kommet med veldig gode faglige innspill i forhold til mine problemer og henvist meg til relevant instanser når det har vært aktuelt.
Hun er en veldig empatisk, trygg og kunnskapsrik lege.
Anbefales!