Nardosletta legesenter

Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Nardosletta legesenter

Empatisk, ydmyk, og kunnskapsrik

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Denne kvinnen er den første av legene som tok problemene mine seriøst. Det viste seg å være alvorlig.

Hun har siden hjulpet meg med henvisninger og generell oppfølging gjennom flere år. Hennes fremtoning er en av ren sympati.

Av og til kunne hun være litt vimsete, men dette var overkommelig -- og hun var hele tiden påpasselig med å rette opp eventuelle 'feil' -- selv om disse var bagateller.

Dette er en utmerket fastlege. Synd jeg måtte skifte etter flytting.

En fantastisk lege

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Berit Bartnes er den beste legen jeg har hatt. Trygg og kunnskapsrik. Tar seg tid til meg når jeg er på kontoret men samtidig veldig effektiv. Har det hastet har jeg fått time samme dag. Er utrolig takknemlig for å ha å ha hatt henne som fastlege over flere år, og med tungt hjerte jeg må bytte pga flytting til ny by.

Tar meg seriøst

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Tar meg alltid seriøs når jeg sier jeg har plager. Hvis hun ikke forstår hva jeg mener er hun ikke redd for å spørre klargjørende spørsmål, som gjør henne i bedre stand til å hjelpe meg.

Trygg, hjelpsom, interessert, forståelsesfull

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Har aldri før hatt en lege som har både hørt og sett meg slik som Berit Bartnes gjør. Hun tar seg god tid til meg når jeg er hos henne samt at hun virker interessert i å høre på meg. Hun får meg til å føle meg trygg og jeg føler meg forstått. Anbefaler Berit på det sterkeste!! Fantastisk lege

Forståelsesfull og løsningsorientert

Lege: Berit Bartnes Skrevet

Har gått til Berit i litt over 1 år nå,hadde skikkelig helseangst og legeangst etter min tidligere lege og plager.Men hos Berit blir jeg møtt med stor forståelse,hun ser meg og vi finner løsninger sammen om hva som kan hjelpe meg videre.Hun anbefaler meg bøker,podkaster,treningstimer,andre behandlingsformer og behandler mine problemer tverfaglig.Er så glad for at jeg begynte å gå til Berit.Så hvis du er litt som meg,redd for å gå til lege,redd for å spørre om hjelp,da er dette damen å gjøre det til.