Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Magnat Fastlegesenter

Kunnskapsrik, hyggelig og veldig flink.

Lege: Cao-Tri Nguyen Skrevet

Han er beste fastlegen jeg noen gang har hatt, han tar tak i saker med engang har god kunnskap og er meget hyggelig og imøtekommende ovenfor sine pasienter.
Han er første fastlege, som har bedt om unnskyldning for at han blir forsinket med en pasient i max 10 min.
Andre fastleger har jeg venter på og de har vært over 1 time forsinket noen ganger. Det har aldri skjedd hos Cao-Tri.

Grundig, dyktig og imøtekommende

Lege: Cao-Tri Nguyen Skrevet

Jeg anbefaler Cao-Tri på det sterkeste! Han tar problemstillingene på alvor og kommer gode og detaljerte tilbakemeldinger.

Flink til å lytte

Lege: Cao-Tri Nguyen Skrevet

Tri er en meget vennlig lege som virkelig lytter til sine pasienter. Jeg føler meg sett og ivaretatt. Han er kunnskapsrik og han setter seg også inn i ny kunnskap. Anbefales som fastlege.

Respektfull og grundig

Lege: Sirill Marie Birkheim Storvik Skrevet

Min fastlege er respektfull, lyttende og behagelig. Jeg føler at jeg blir tatt vare på. Jeg kommer aldri til å bytte.

Anbefaler henne på det varmeste.

Klok, interessert og tydelig!

Lege: Ingrid Eliassen Eriksen Skrevet

Jeg fikk Ingrid som ny fastlege våren 2023. Etter noen ugreie opplevelser med leger, var jeg fryktelig nervøs før første time. Det hadde jeg ingen grunn til. Ingrid møtte meg nysgjerrighet, kunnskap, varme og tålmodighet. Hun utfordrer der det trengs og støtter i prosessene.

Lege med klokt hode og varmt hjerte.

Jeg anbefaler Ingrid som fastlege på det aller varmeste!