Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Den dårligste legen jeg har hatt.

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Når man kommer til time pga akutt livskrise forventer de fleste en eller annen form for hjelp. Marthe Sofia Butt kunne fortelle at dette var mitt problem og ikke noe hun kunne hjelpe med. Burde ikke lege sette seg inn i saken og ikke bare avfeie pasienten.
Jeg har ingen bra ting å fortelle om Marthe Sofia Butt, bortsett fra alt kan bli bedre. Hun er arrogant, tror ikke på hva man sier og avfeier alle forslag man kommer med.
Som konstruktiv kritikk kan jeg anbefale Marthe Sofia Butt å finne seg en annen jobb enn fastlege.

Veldig fornøyd

Lege: Sverre Sande Skrevet

Sande er veldig grundig og engasjert, og jeg er svært godt fornøyd med ham som fastlege for vår familie. Legesekretærene er også svært hyggelige, og tilbyr alltid timer på kort varsel når det haster. Dette er spesielt viktig for oss med små barn som ofte trenger legetilsyn.

Min best fastlege

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Veldig hyggelig og innstilt til å gi rask og god hjelp.
Det er veldig lett å kommunisere og veldig flink til å lytte.

Godt fornøgd!

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Eg har hatt Marthe Butt som fastlege i 4,5 år, og har vært godt fornøgd. Ho er interessert og engasjert og vil gjerne finna løysingar. Ho har vist interesse for god oppfølging av min kroniske sjukdom, som ellers blir ivaretatt av spesialisthelsetenesta, og har henvist meg til instansar eg ikkje visste om. Ho er òg ein god lege å ha med ungane til.

Super:)

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Veldig fornøyd med Marthe som fastlege. Hun er blid, lytter og tar seg tid til meg. Har aldri følt at hun skal haste meg ut fordi neste pasient venter. Og på slutten av timen spør hun tom om det er noe annet jeg ville ta opp. DET har jeg aldri opplevd før. Får alltid time på dagen når jeg trenger det både til barna og meg. Er sååå fornøyd etter at jeg byttet til Marthe:)