Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Min fastlege

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Jeg har vært inn og ut av mange legekontorer, da jeg har en medfødt sykdom, og har hatt flere fastleger oppgjennom. Marthe er derimot den jeg har vært mest fornøyd med så langt, og selv om jeg har flyttet flere ganger siden jeg først oppsøkte Ringve Legesenter da det var mitt nærmeste tilbud, har jeg beholdt henne som min fastlege. Det kommer jeg til å opprettholde til jeg eventuelt flytter ut av fylket.

Marthe er flink i faget sitt, vennlig, imøtekommende, og lett å forholde seg til. Jeg føler at jeg blir godt ivaretatt, at hun lytter til det jeg sier, og undersøker det jeg måtte lure på om svaret ikke allerede foreligger.

Jeg er også svært imponert over hennes evne til å følge opp saker, og etterkomme med svar dersom det skulle være nødvendig.

Hittil har jeg ikke merket noe unormalt i forhold til ventetiden i forhold til andre legesenter, og opplever ofte å få drop-in time eller påfølgende dag ved behov. Likedan vedrørende behandlingstiden inne på kontoret, har jeg ikke noe å utsette på. Jeg har forståelse for at en legetime ikke skal overskride urimelig tid, og dersom jeg har behov for å ta opp flere saker, gir jeg beskjed om dette ved timebestilling, eller bestiller to timer.

Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner der spørsmål vedrørende fastlege kommer opp, og blir å beholde henne så lenge hun holder praksisen igang.

Føler meg godt mottatt av Sverre

Lege: Sverre Sande Skrevet

Jeg skiftet fastlege til Sverre og må si at jeg er godt fornøyd med han. I tillegg får jeg inntrykk av at han er litt mer personlig interessert/engasjert i hva jeg har å si enn det andre leger har vært. Har alltid følt meg ivaretatt hos Sverre.

Min beste lege

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Marthe er den beste legen jeg har hatt så langt. Tillitvekkende, rask og greier ut. Hun trygghet I rådene jeg får og har klart å sortere ut mine behov ved besøk.

Lite ydmyk

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Jeg har ikke vært fornøyd med denne legen. Oppfatter henne som stolt, og hun unngår så godt det lar seg gjøre å lufte medisinske problemer med andre leger. Hun er også forsiktig med å henvise. Hennes medmenneskelige evner er helt greie, men hun gir ikke mye av seg selv. Få høflighetsfraser og rett på sak.

Det verste er likevel legesenteret. Sure legesekretærer, og dårlig service. Det er hovedgrunnen til at jeg har valgt å bytte lege. Heldigvis har det vært lett å få rask legetime, det trekker opp.

En helt grei lege

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

..verken mer eller mindre. Flink dame som tar seg tid til deg når du sitter i stolen, men yter ikke det lille ekstra.