Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Hyggelig lege

Lege: Even Mork Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende lege. Tar seg tid til å høre på hva du har å si. Flink til å lytte og stresser ikke. Som nevnt av andre tidligere gir han deg også gjerne en plan B

Fantastisk oppfølging

Lege: Marthe Sofia Butt Skrevet

Fikk symptomer på leddgikt for ca 5 mnd siden. Blodprøve viste det samme og jeg ble henvist til sykehuset. Symptomene ble raskt værre, større smerter eller nye ledd som var rammet hver eneste dag. Jeg var redd, og ringte Marthe. Hun kontaktet sykehuset mange ganger og presset på slik at jeg fikk time to dager etter. Jeg begynte med medisin samme dag og er nesten symptomfri i dag.

Det er først når noe alvorlig skjer du vet om du har en god fastlege. Det har jeg!

Helt fantastisk - tar meg på alvor

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Det som er bra: tar meg på alvor da jeg trengte det, får raskt time (ofte samme dag). Det er ikke bare Marthe som er fantastisk, men også de i resepsjonen og på lab. De er flinke til å forklare og veldig snille når man er i en sårbar posisjon. Marthe er flink til å ordlegge seg og snakke med et språk som alle forstår. Hun er alltid villig til å gå i dybden av hva som er problemet. Den dagen jeg flytter hjem igjen til Trondheim er det ingen tvil på hvilken lege jeg skal ha!
Det er rent og pent på legekontoret og man får en følelse av at man er velkommen.

Hva som kunne blitt bedre: Ventetiden, det kommer nok på grunn av at hun bruker så god tid og lytter på hver pasient.

Om du leser dette Marthe: Du er suveren!

Veldig fornøyd

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Forståelsesfull, gir gode råd, har tid til å høre på deg (selv om du lurer på flere ting) og alltid vært i godt humør de gangene jeg har vært der. Kjapt svar fra legesenteret på sms når man skal bestille time eller e-resept (de slenger til og med med et smilefjes og ønsker deg en flott dag!) Ble kvitt astma takket være henne :) Anbefales på det varmeste!

Sverre er en god lege for meg

Lege: Sverre Sande Skrevet

Han er mild, forståelsesfull, og anerkjenner smertene jeg har hatt ved diverse tilfeller, og de følelser som jeg betror han nå i ettertid. Han virker genuint interessert, er lett å stille spørsmål, be om henvisning og prøver og respekterer de valgene jeg tar. Han, som alle andre leger, tror jeg, har knapt med tid og skriver noen ganger på tastaturet mens jeg snakker, men han lytter. Han er grundig når han skriver og stiller spørsmål for å gjøre god dokumentasjon, noe jeg setter pris på.