Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg har hatt Faradonbeh som lege i over et og et halvt år. Han møter meg alltid med et smil, er vennlig og imøtekommende. Jeg har en kronisk sykdom som er typisk "kvinnesykdom", og føler meg godt ivaretatt av han. Jeg føler han forstår hvor kompleks en kronisk sykdom er og ser på helheten av kroppen. Jeg er takknemlig for å ha han som lege, føler jeg forstått, får gode råd og et lite dytt når jeg trenger det. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

En lege som tar seg tid til pasienten, følger meg alltid sett og tatt på alvor. Likevel effektiv og rask. Veldig god og stabil fastlege.

En dyktig og omsorgsfull fastlege

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Faradonbeh er en allsidig og dyktig lege. Overfor meg som pasient har han en evne til å sortere ut hva som er viktig. Mindre symptomer og forbigående tilstander kommenteres kort, mens temaer som han oppfatter som viktige får det fokuset de trenger.

Han sier og skriver ikke alltid det pasienten ønsker å høre og lese, men det er ikke jobben hans heller - han skal gjøre det han mener er best for pasientens helse.

Tilgjengeligheten er svært god, både når det gjelder timebestilling, svar på skriftlige henvendelser og - et par ganger i krevende situasjoner - oppfølging på telefon/video.

Han er en av de beste allmennlegene jeg har møtt. Anbefales.

Rask respons, samt kunnskapsrik

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Fikk behandlet og levert resept dagen etter forespørsel ble sendt. Flink, samt behagelig å snakke med.

Verdens beste lege

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Vår familielege over mange år. Hun har alltid stilt opp. Da vår familie opplevde et traume i høst, viste det seg igjen hvor fantastisk hun er som lege. Hun ringte og følgte oss opp alle sammen jevnlig. Hun ser deg i møte med henne. Hun får deg til å føle deg viktig og hun tar deg på alvor.