Dalgård Legesenter DA

Dalgårdveien 1 7024 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Dalgård Legesenter DA

En meget god og trivelig lege.

Lege: Trond Erling Lieng Skrevet

Har hatt Lieng som fastlege i mange år og han er en meget trivelig og grundig i sitt arbeid. Han tar seg tid til å lytte på hva jeg har og si og jeg er en meget krevende pasient med mange plager. Han tar alltid kontakt når jeg har ringt og han har vært opptatt. En lege med godt humør.

meget oppfølgende og oppmersom

Lege: Per Arne Gaarden Skrevet

Meget behagelig og tillitsfull lege . Lytter til pasienten . Gjør alt som er mulig . Følger opp med hurtig time til spesialist/røntgen hvis tvil . Kan ikke tenke meg en annen lege !

Meget fornøyd

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Hun er grundig og tar seg god tid til meg. Har gått til henne i mange år og vil fortsette med det. Noe venting for å komme inn, men så lenge hun gjør en så god jobb, går dey greit å vente litt.

Veldig fornøyd

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Er veldig fornøyd med henne som fastlege. Er som regel minst 20 min ventetid før jeg får komme inn til timen min, men hun viser stor oppmerkosmhet og forståelse for meg når jeg først kommer inn til henne. Hun haster ikke med å få meg ut av kontoret igjen som jeg setter stor pris på. Føler at jeg blir hørt og hadde gjerne hatt henne vidre som fastlege om det ikke var for at jeg flyttet til et annet fylke.

Tja...

Lege: Vigdis Risan Skrevet

Opplevde henne som lite interessert og ikke veldig hjertelig. Men byttet mest av alt på grunn av den svært negative holdningen man alltid møter på Dalgård legesenter.