MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Trygg,lyttende og menneskelig

Lege: Vibeke Engan Berntzen Skrevet

Jeg har fra første dag hos henne blitt hørt, hun tar seg god tid, virker trygg i sine vurderinger. Er oppriktig interessert i meg som pasient.

Lite imøtekommende

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Var vikar for fastlegen min. Spurte om han kunne purre på en behandling. Men det kunne han ikke. Mente at det ikke var så alvorlig og fikk det til å høres ut som en bagatell. Heldigvis var han bare vikar.

Dyktig,rolig, lytter til deg.

Lege: Per Schrøder Skrevet

Har hatt Scrøder som fastlege over 30 år.Alltid følt meg trygg.Han er kunnskapsik,men ikke redd for å sende deg vidre ,når han er i tvil.Har aldri hatt problemer med å få kontakt,når behovet er der.Nå er jeg en gammel dame på 77 år,men mange diagnoser å problem.Men blir tatt godt vare på .

Avvisende

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Han verken lytter eller kommer med råd. Han finner ingen løsninger og jeg får en følelse av at jeg syter. Jeg blir ikke tatt en smule på alvor og han prøver å få meg ut av døren så fort jeg setter meg ned på stolen..

Meget dyktig Lege

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Jakob var min fastlege fra 2014-2019. Tok seg alltid tid til meg og var alltid behjelpelig og hyggelig. Var genuint opptatt av å kjenne sine kunder best mulig så han kan hjelpe best mulig. Byttet fastlege får at jeg flyttet ut fra Trondheim til min hjemkommune