MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Belærende lege

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Har hatt Kristin i ca. et år nå, etter at fastlegen min sluttet på Heimdal Helsehus. Hun virker veldig trivelig i starten, men når det kommer til problemer du skulle ønske å prate om, er hun ikke særlig behjelpelig. Føler aldri at jeg har fått utbytte av en legetime hos henne, og går ofte fra timen som et spørsmålstegn. Hun er overkjørende og belærende, og tar avgjørelser uten å informere om bivirkninger eller andre alternativ. Ikke særlig fornøyd..

Aldri tilstede.

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Har ved flere anledninger bedt om at legen skal ringe meg opp. Dette har blitt avtalt på forhånd. Hun ringer aldri. Avbestiller timer og er svært sjelden tilstede. Bryter avtaler. Kanskje på tide å ta mennesker på alvor?

En megetomsorgsfull lege som jeg kan anbefale

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med Bent K. som lege. Nedenforstående omtale sier mere om pasientene enn om legen. Sytekopper, egoister. Omsorgsfull, og lett å kommunisere med, Eneste legen jeg har hatt som har ringt tidlig morgen for å vite tilstand min i et sykdomstifelle. Føler meg trygg hos Bent.

Utrolig dårlig lege!!!!!

Lege: Jakob Ciljan Skjelbred Skrevet

Var til denne legen i forbindelse med plaget rygg, har tidligere hatt prolapsopperasjon. Var sykemeldt og skulle fornye denne, da legen forteller meg at jeg måtte huske at det var tross alt norske skattebetalere som betalte for at jeg skulle ha sykepenger, og kunne det da være nødvendig med ny sykemeldt??? Generelt veldig arrogant og ikke åpen for synspunkt.. Jeg betaler også skatt, og rår dessverre ikke over smerter og sykdommer. Jeg har også i ettertid fått påvist en annen diagnose, denne legen ville ikke utrede meg for dette og sa jeg var så ung at dette kunne jeg fikse selv. Denne legen har jeg ikke lengere og anbefaler han heller ikke!!!!

Ikke fornøyd

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Har ikke sendt henvisning til sykehuset. Jeg har ikke fått noe tilbakemelding på dette. Jeg måtte selv ringe sykehuset for å ordne opp. Dårlig behandling av kunder. Ring sykehuset selv hvis dere venter på opperasjon!!