Lade Legesenter AS

Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Lade Legesenter AS

profesjonell og oppmerksom

Lege: Tomas Berg Skrevet

Veldig positivt å snakke om helseproblemene og få en løsning. Han er hyggelig og behagelig å snakke med.

Grei lege, men ufordragelige helsesekretærer

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Liv Agnes er en dyktig fastlege, men legesenterets helsesekretærer er ufordragelige! Man føler seg rett og slett nedverdiget i samtale med dem, og det ikke er smil eller en fornøyd mine å se hos de ansatte.
Man føler seg kun til bry enten ved telefonsamtale eller ved oppmøte.

Very good

Lege: Tomas Berg Skrevet

Polite and knowledgable. He took a look and listened to my condition, and he suggested a correct way to help it. Very nice to talk with and he has a nice smile :)

Bra lege. Misfornøyd med legekontoret

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Har bare positive erfaringer med legen.
Er "pissed off" på legekontoret og servicen der og byttet nå omsider fastlege på grunn av dette. Når man bestiller time ligger denne gjerne en måned fram i tid. Jeg har vært der to ganger i år. Begge gangene var legen min syk. Da får man en sms samme dag eller dagen før om at timen er avbestilt(!) og man må selv sørge for å bestille en ny time. I går fikk jeg to meldinger. En melding med påminnelse om timen og en melding med avbestilling. Jeg så bare den siste og endte opp med å sitte en time på venterommet. Betjeningen framstår ellers som uvennlig og lite service minded.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Liv Agnes Gravrok Lorch-Falch Skrevet

Jeg gruet meg lenge før jeg gikk til legen med min bekymring. Der ble jeg straks tatt på alvor og henvist videre. Det var en veldig god opplevelse å møte Liv. Jeg følte meg både sett og hørt. Dyktig lege.

Dessverre er helsesekretærene som jobber i skranke og lab veldig negative. Jeg føler alltid at jeg er til bry når jeg henvender meg i skranke, og det er ikke en eneste gang jeg har gått derifra uten å føle meg tråkket på. Jeg er sjenert, og synes det er ubehagelig å gå til legekontoret. Jeg må dessverre bytte fastlege på grunn av dem.