Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Beste legen!

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Beste legen jeg har hatt, kommer ikke til å bytte noen gang. Føler meg svært godt ivaretatt, og hun ser meg som menneske. Dyktig med gravide og kvinnehelse.

Anbefales!

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Lyttende og interessert, med fokus på mennesket. Løsningsorientert og tillitsvekkende. God samtalepartner. Kommuniserer og forklarer på en måte man forstår.

Fornøyd.

Lege: Esten Kvello Skrevet

Føler at Esten alltid har tatt meg på alvor, enten det har vært psykiske plager eller fysiske. Har også henvist videre der det har vært nødvendig, og kommet med gode råd. Lett å prate med og viser forståelse. Eneste jeg har å utsette på han er at han innimellom har det travelt.

Akkurat det jeg trenger!

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Har hatt Nina som fastlege i litt over 4 år og har vært veldig fornøyd ift hva jeg trenger og hva jeg har følt har vært viktig. Selve legesenteret er helt fantastisk- har fått time kjapt når jeg har trengt det, og de har vært svært behjelpelige hvis jeg ikke kan komme innom. Ser andre har kommentert at Nina ikke virker sympatisk. Da jeg hadde gått gjennom noe traumatisk for et par år siden, var det Nina som tok meg på alvor og fikk meg til å skjønne at jeg burde prate med noen. Hun var også god hjelp i tiden etterpå. Har også hatt en og annen time hos andre leger på senteret, og det har vært helt greit! Ikke noe å si på dette, og har følt meg godt ivaretatt. Anbefaler videre, og skal fortsette å ha denne legen ut tiden min i Trondheim!

Helt ok

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Fikk time raskt, det var litt forsinkelser på kontoret, men det syns jeg i grunn det er uansett hvilken lege man går til. Smilte og så på meg mens vi snakket. Men hun innrømte å vite lite om det jeg plages med (som forøvrig er en relativt sjelden plage), så jeg kommer til å vurdere og bytte til en lege som kanskje vet litt mer.