Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Lite empati

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Hun er en bestemt lege, noe som kan være veldig bra. Men hun har lite empati, virker ikke alltid som at hun er så interessert i å lytte. Virker ofte som at hun bagatelliserer plagene mine, noe som er veldig vanskelig da det er jeg som kjenner på det. Har hjulpet meg med medisiner og det jeg trenger av det, men ellers er det ikke blitt gjort så mye med problemene mine. Fin lege om du vil ha et stort og hardt dytt til å komme fremover, ikke så veldig fin lege om du har spesielle behov og vil ha forståelse.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Lytter til det jeg har å si og jeg føler at hun sjekker det jeg kommer med. Tar prøver og henviser videre. Lett å kommunisere med.

Meget fornøyd!

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Nina er helt fantastisk!! :)
Veldig forståelsesfull, lyttende, kommer med gode råd og følger opp meg som pasient på en god måte. :)

Hadde enda alle leger vært som henne...

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Nina er en person som kanskje kan virke litt bestemt, men det tror jeg hun gjør helt rett i. Jeg oppfatter henne som en grundig, interessert og rettferdig lege. Jeg ville ikke gått til henne for å få skrevet ut en "vag" sykmelding. Hun er der for å få deg frisk, ikke for å skyve deg enda lenger ut i NAV-myra.

Dette er faktisk den eneste fastlegen som virkelig har satt seg inn i mitt sykdomsbilde på en skikkelig måte.

Jeg vil anbefale denne legen

Veldig fornøyd!

Lege: Liv Løvaas Skrevet

Liv har den fantastiske egenskapen at hun tar seg tid til pasientene samtidig som det går raskt å få time og hun er nesten alltid presis. Hun er empatisk, tar pasientene på alvor og jeg føler at jeg alltid er i trygge hender, og at jeg blir godt ivaretatt. Hun er smilende og omsorgsfull. Kan absolutt anbefales!