Strinda Legesenter AS

Vegamot 8 B 7049 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Strinda Legesenter AS

Dårlig veiledning på lavt stoffskifte

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Anbefaler ikke Elisabeth dersom du trenger bistand ift. lavt stoffskifte. Hun har både lite kunnskap og lavt engasjement i denne forbindelse. På et generelt grunnlag er hun heller ikke å anbefale, dette ut fra mine forventninger om engasjement og empati hos en lege, og ikke ut fra faglig ståsted. Hun er hyggelig og har et mildt vesen.

No problem

Lege: Elisabeth Hetle Skrevet

Hyggelig og blid, supert :)

Ingenting å utsette. Rask og effektivt til en løsning på problemet. Anbefales!

Grei lege

Lege: Esten Kvello Skrevet

Kvello er grei han. Har alltid fått hjelp og henvisninger til spesialist når jeg har trengt det. Synes han er trivelig og imøtekommende. Han er kanskje ikke en lege for de som trenger noen til å holde seg i hånda, men det passer meg fint. Han kan imidlertid utfordre seg selv på å være litt mer "våken" og sette seg inn i sykehistorie samt besøk hos/resulater fra spesialist/ legevakt etc. Har du sammensatte problemer og går til behandling flere ulike steder så er jeg ikke sikker på om han ser hele bildet.

Grundig og løsningsorientert

Lege: Nina Therese Hagen Skrevet

Jeg har i mange år slitt med innsovningsvansker, har alltid vært treg ut av senga og derfor slitt en del med tretthet på dagtid, særskilt i forbindelse med jobb. Nina gav meg grundig innføring i hva jeg burde fokusere på med hensyn til søvnhygiene, og hun gav meg en strukturert behandlingsplan med god oppfølging underveis og i etterkant. Behandlingen fungerte utmerket - også på lang sikt, og jeg har fått god effekt og nytte av behandlingen hun stipulerte for meg.

Hun leser seg opp på deg før timen din, hun hører på hva du har å si, og hun gir deg en god og kompetent behandling på bakgrunn av din individuelle situasjon, og hun tør å si hva hun mener som lege. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med henne som fastlege.

Esten Kvello er OK lege .

Lege: Esten Kvello Skrevet

Personalet i reseptsjon har jeg opplevd ved flere ganger svært negative .,Her mangler smilekurs.og vanlig høflighet J