Møllenberg Legesenter

Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Møllenberg Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Jeg flyttet til byen for fem år siden, og er så glad for at valget av ny fastlege falt på Eli. Jeg kom til time og trodde jeg hadde halsbetennelse, og selv om jeg la vekt på akkurat det skjønte hun fort at det var kyssesyken. Hun har enormt med kunnskap, medmenneskelighet og er rett og slett en fryd å komme til! Hun tar seg god tid til å lytte og stille spørsmål, noe som oppleves som svært betryggende

Norges beste lege!

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Byttet fastlege ved en tilfeldighet i 2015 etter misnøye med «familielege». Fikk da tildelt Pål, som er den desidert beste legen jeg har noensinne har hatt.
Ekstremt empatisk, hjelpsom og løsningsorientert, alltid!
En enorm trygghet å ha Pål som fastlege. Kommer aldri til å bytte!

Behagelig og dyktig!

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Jeg er heldig som har han som fastlege. Fastleger har en utrolig krevende jobb, men han tar seg likevel god tid og lytter. Glimt i øyet.

At man må vente litt før en kommer inn er helt ok. En dag trenger jeg og litt ekstra tid.
Er ellers fornøyd med legesenteret og de som jobber der.

Tar deg på alvor

Lege: Åge Juberg Skrevet

En lege som tar deg på alvor, lytter til det du sier og henviser deg videre ved behov. Han tar seg tid til deg når du er på time og er rask til å svare på e-konsultasjon.

Varm og empatisk fastlege med glimt i øyet

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Har hatt Stålen som fastlege siden 2005 og har anbefalt ham på det varmeste til alle jeg kjenner.
Man føler seg sett og tatt på alvor, uansett problem.

Fikk henvisning til DPS for noen år tilbake, og siden det var lang ventetid der, insisterte Stålen på at jeg skulle komme til jevnlige oppfølgingstimer til ham i mellomtiden (en periode på 3 måneder). Har aldri hørt om noen andre fastleger som bryr seg så mye om pasientene sine!

Ser andre har kommentert ventetiden på legekontoret. Jeg tenker at det er prisen vi pasienter betaler for å ha en fastlege som tar seg tid, lytter og stiller spørsmål, og som verdsetter kvalitet over kvantitet.