Møllenberg Legesenter

Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Møllenberg Legesenter

Lyttende lege

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Rolig og trygg fastlege som lytter og stiller gode spørsmål. Vanskelig å få bestilt time, da det oftest er fullt opp minst 6uker i forveien. Alltid lang ventetid ved ankomst, både til lege og for å ta prøve/ henvendelser i resepsjonen. Dette gjelder også årene før dagens korona-situasjon.

Godt ivaretatt

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Tar seg god tid ved hver time. Spør alltid om det er noe mere han kan hjelpe med. Føler han tar seg tid og stresser aldri med å få deg ut av kontoret. God å prate med.

Anbefales!

Lege: Pål Jørgensen Skrevet

Hyggelig lege som tar seg god tid til å lytte og svare på spørsmål. Føler at han bryr seg om deg som pasient og snakker om alternativer hvis du har flere muligheter for behandling. Lettelse etter den siste fastlegen jeg hadde som var mer opptatt av å få meg ut av kontoret en å faktisk finne en løsning.

Fantastisk lege

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Eli er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun har alltid gitt meg god oppfølgning, uansett hvor "lite" problemet har vært. Hun er veldig opptatt av å hjelpe, og gir seg ikke før hun har funnet ut hva det er som feiler en. Utrolig god lege. På grunn av dette har hun mange pasienter, så det er gjerne litt ventetid. Har likevel fått time raskt hvis det er behov for det, og hun er ikke stresset med å få deg ut av døra når det er din tur.

Trygg og tålmodig

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Har hatt han som fastlege i 12 år. Har plagdes med helseangst og også utviklet panikkangst, så har kommet til ham med små tullete problemer samtidig som jeg har hatt alvorlige problemstillinger. Måten han lytter og tar problemstillingene dine på alvor gjør at du blir rolig og du stoler på at du blir godt ivaretatt. Han er svært tålmodig og haster deg aldri ut av kontoret. Dette kan være grunnen for at det noen ganger kan være forsinkelser på venterommet. Jeg kan anbefale han på det varmeste!