Møllenberg Legesenter

Øvre Møllenberg 61/63 7043 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Møllenberg Legesenter

Utrolig hyggelig og empatisk lege!

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Jeg har hatt Jon Ivar Stålen som lege i noen år mens jeg har studert i Trondheim og har vært strålende fornøyd. Selv i noe som må være en veldig travel jobb som populær fastlege føler jeg at han alltid tok seg tid til å høre og hjelpe. Virkelig empatisk og hyggelig fyr som hverken er dømmende eller forhastet. Hadde aldri vikar i løpet av de årene jeg har hatt han som lege, fornyer raskt e-resepter og jeg kviet meg aldri for å dele personlige problemer. Kommer til å savne han fastlege nå som jeg må flytte til Oslo.

Verdens beste lege

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Leter du etter verdens beste lege har du funnet riktig person. Eli er både empatisk, klok, respektfull og dyktig. Jeg byttet til Eli da jeg var 25 år gammel, og har gått til henne i 4 år, og har alltid følt meg ivaretatt, sett og hørt. Hun har hjulpet meg med alle problemer jeg har kommet med, store og små, og det har også senket terskelen for hva jeg har turt å gå til henne med og ikke. Det føles veldig trygt å ha Eli som fastlege.

Det er med stor sorg jeg må bytte fastlege, fordi jeg flytter til en annen by. Men det gleder meg samtidig at noen andre skal få kjenne på hvordan en GOD fastlege virkelig skal være. Håper det finnes flere som henne der ute, for dette er sjelden vare.

Verdens beste lege

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Jeg kommer til å gå under den dagen du pensjonerer deg, Eli. Du er en trygg klippe i livet når ting ikke går som forventet.

En super lege!

Lege: Jon Ivar Stålen Skrevet

Jon Ivar er en utrolig dyktig lege som tar deg på alvor og som tar seg tid til å høre på deg.
Han er grundig, men likevel effektiv. Han er seriøs, men også full av humor. Han er rolig, behagelig og jeg har full tillit til han.

Føler meg heldig som har han som lege. Anbefales på det varmeste.

Helt fantastisk

Lege: Eli Torild Wæhre Skrevet

Eli er en trygghet i mitt liv. Jeg vet at uansett hva som feiler meg at jeg ikke kunne vært i bedre hender enn med Eli! Bedre fastlege får du ikke! Som alle fastleger nå for tiden er de presset på tid, dog føler jeg alltid at Eli tar seg den tiden som er rimelig i forhold til hva man trenger hjelp med.
Får alltid time på dagen om det haster. Venter maks 10 min på å få komme inn.