Saksvik Legekontor

Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik

Siste vurderinger av behandlere ved Saksvik Legekontor

Sånn som man ønsker at en fastlege skal være

Lege: Siri Valle Straum Skrevet

Siri er fastlegen som har både faglig tyngde og empati i rikt monn. Som pasient merker man at hun ikke tar snarveier, hun er alltid grundig og profesjonell, forklarer alt på en forståelig måte og er aldri nedlatende. Håper å kunne ha henne som fastlege resten av mitt liv!

Fantastisk mennske og fagperson

Lege: Siri Valle Straum Skrevet

Jeg har hatt Siri som fastlege gjennom mange år med alvorlig sykdom, og hun har reddet livet mitt ved å ta meg seriøst i kritiske situasjoner mer enn en gang. Hun tar seg ALLTID tid og strekker seg LANGT for å hjelpe meg. Kunnskapsrik, menneskelig, rolig, omsorgsfull, forståelsesfull og meget dyktig. Dette er en fastlege det føles VONDT å bytte fra pga flytting.

Legekontoret i seg selv er også helt fantastiske og de strekker seg alle lengre enn normalt for å gi hjelpen jeg trenger.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Line Mostad Skrevet

Hadde Line da hun var vikar, og hun fulgte meg i svangerskapet mitt. Utrolig hyggelig. forståelsesfull og rett og slett den beste legen jeg har hatt i løpet av mine 30 år.

Legen er flink, legekontoret oppleves useriøst.

Lege: Anne Jølle Skrevet

Jeg valgte Anne Jølle som min fastlege for 1,5 år siden. Jeg har aldri møtt henne, da hun ikke er på kontoret alle dagene. Jeg har derfor sett vikaren hennes, som jeg kan skryte veldig av.
Problemet er nok selve legekontoret. Jeg har store vansker med å i det hele tatt få svar på telefonen. I dag har jeg ringt 16 ganger uten å få svar. Når jeg først får svar bruker de å henvise meg til å bestille legetime på nett, men der er neste ledige legetime en måned fram i tid. Så hvis du faktisk ønsker å få hjelp, anbefales et annet legekontor.

God og sympatisk lege.

Lege: Line Mostad Skrevet

Line er Utrolig sympatisk,god innlevelse og dyktig.Har hatt henne som lege i snart 2 år,,men savner litt mere forståelse på dette med nerver å angst.Det er ikke bestandig det å ta seg sammen,når man sliter såpass med nervene å angst....Det er ett minus.Ellers ingenting å utsette.