Saksvik Legekontor

Saxe Viks veg 4 7562 Saksvik

Siste vurderinger av behandlere ved Saksvik Legekontor

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Siri Valle Straum Skrevet

Siri er den absolutt beste fastlegen jeg har hatt, og den eneste jeg faktisk har vært 100% fornøyd med. Hun tok seg alltid god tid til å lytte, hun var svært forståelsesfull og virket å være flink i faget sitt.Måtte dessverre bytte fastlege når jeg flyttet, noe jeg er utrolig lei meg for.

Trygg, dyktig og omsorgsfull

Lege: Siri Valle Straum Skrevet

Flott lege som hele familien bruker. Enkel og god å snakke med, tar deg på alvor og hører på det du har å si!

Må være den beste legen som finnes

Lege: Siri Valle Straum Skrevet

Siri tar pasientene på alvor,lytter og bruker tilstrekkelig tid på dem. Hun har hjulpet meg og min datter mye med både undersøkelser og prating. Har aldri opplevd å gått ut fra hennes kontor å følt meg misfornøyd med noe som helst. Det eneste negative er at hun ikke er der hver dag. Resten av de damene innenfor skranken er alltid hyggelige de og,latteren sitter løst og humøret er på topp. De er flinke å ta seg av pasienter under prøvetaking. Tror jeg har funnet det beste legesenteret som finnes! Takk !

Kunnskapsrik, effektiv, empatisk.

Lege: Anne Jølle Skrevet

Stoler på legenes vurderinger. Hun griper tak i problemer og er rask til å henvise vider om nødvendig.

Fantastisk imøtekommende og faglig dyktig,

Lege: Line Mostad Skrevet

Håper at jeg får ha henne som lege for alltid....kjempehyggelig, dyktig, presis og omgjengelig!