Bjørnsletta Legesenter

Kontakt

Telefonnummer22 51 06 6022 51 06 ...
Ullern alle 28 0381 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(108)
108 vurderinger
Tilgjengelighet
(83)
83 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(86)
86 vurderinger
Service
(86)
86 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørnsletta Legesenter

Tiltaksløs og fjern

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tiltaksløs, spør alltid pasienten hva hun/han synes vi skal gjøre.
Jeg tenker alltid "hadde jeg visst det ville jeg ikke kommet hit".

Alltid sen, venter minst 1 time etter avtalt tid for å bli ropt inn.

Fjern, ikke helt til stede. Virker som han ikke helt henger med på det man snakker om. Dårlig til å følge opp resultater og dosering.

Avsluttet praksis uten å varsle pasientene.

Uproffesjonell, usikker og ubehagelig

Lege: Diako Hamedi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Byttet til Diako Hamedi etter at min mor ble alvorlig syk og vi havnet hos ham en dag han hadde legevakt. Han virket omsorgsfull og oppmerksom for min gamle mor, og vi byttet derfor til ham. Etter oppstart fikk jeg vite at legen var i utlandet og spesialiserte seg og vikar for ham var hans kone. Kona hans tok seg av meg mens han var borte men hun var alltid bortimot en time forsinket og virket usikker på alt utover en øyekatarr eller halsbetennelse. Når jeg omsider kom til ham, overså han meg og gjorde feil på listen sin så jeg glatt ble hoppet over i køen. Jeg satt der over en time og når jeg sier i fra blir jeg tatt inn med en mager unnskyldning. Jeg var der fordi jeg var blitt innkalt til prøvetaking, noe han ikke visste noe om og henviste meg videre til sykehus med sukk og stønn om at dette ikke var hans felt. Deretter forteller han meg at han var kjempelei fastlegeprdningen og at alle legen på kontoret var det og skulle bytte jobb. Jeg burde derfor finne meg en ny lege. Fordi jeg var hos ham for første gang følte jeg behov for å stille noen spørsmål om hans mening ift medisinering . Dette ville han ikke ha noen mening om og når jeg hadde stilt ham flere enn to spm fikk jeg beskjed om at han kun kunne hjelpe meg med 2 problemstillinger per konsultasjon. Jeg er legesekretær selv og har derfor litt ekstra kunnskap om egne lidelser. Jeg visste mer enn legen og det synes jeg var skummelt. Helhetsinntrykk: ble kjempeskuffet og gikk hjem og byttet fastlege. Dette er en lege som ikke liker jobben sin, og burde jobbe med noe annet enn mennesker!

En faglig og hyggelig lage

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han er en faglig lege, hører god på hva passeienten sier eller trenger. Han behandler passeienten med full respekt.
Han har vært min fastlege i ca. 10 år.

Alltid en time forsinket

Lege: Jan Olav Sørdal Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt legen i ca 7år og er ikke ofte innom. I snitt en gang i året eller to.

Det som skjer hver gang er at legen er forsinket. Ikke 5 eller 10 minutter men heller 45min eller 1time. Dette gjentar seg uansett om timen er kl 09 eller kl 14.
Jeg har pratet med skranken som sier at de bevisst overbooker og at det alltid skjærer seg med lange forsinkelser.

Det hadde vært ok om det skjedde en gang iblant men det skjer alltid. Jeg spurte hvorfor de da ikke gir beskjed om forsinkelsen men da så "skranken" bare dumt på meg og så ikke hensikten.

Det er til å le av at servicen er dårligere på et legesenter enn i en bilvaskehall.

Jeg byttet lege nå.

Ekstrakostnader

Lege: Diako Hamedi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Helt ok, men tar litt kjappe løsninger.
Hovedårsaken til at jeg bytter er at jeg bør sende meldinger for å bestille time og betale 6 kr for hver av dem. Dersom jeg forsøker å ringe er det laaang ventetid.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.