Sjøsiden Legesenter

Mellomila 56 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsiden Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Trine Utne Brede Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Trine og kan ikke si et dårlig ord. Lytter, bekrefter, forklarer. Ønsker å hjelpe og finne ut av ting. Håper hun fortsetter som fastlege.

Veldig grundig lege som bruker tid på deg

Lege: Stephan Somma Skrevet

Var vant til å ha korte timer der jeg bare fortalte om problemet og fikk noen muntlige tips til hva jeg kan prøve på også sendt hjem, men Stephan endret dette synet på fastleger helt. Min første time med Stephan gikk vi grundig igjennom problemet jeg slet med. Han stilte meg mange spørsmål og ga meg inntrykk av at han tar tak i psykiske problemer og går grundig igjennom alt. Tok blodprøve fordi det var noe han syntes var litt rart med forrige blodprøve som ikke ble oppfulgt, og han fortalte at han skulle kontakte meg igjen med en telefonsamtale 2 uker senere for å gå igjennom resultatene. Det gjorde han! Jeg har ikke hatt så mange fastleger som jeg kan sammenlikne med, men denne opplevelsen var så god at jeg måtte bare ringe venner og foreldre og dele hvor fornøyd og håpeful jeg er med å ha Stephan som fastlege.

På grunn av denne fantastiske første opplevelsen, tror jeg at jeg endelig tør å snakke om noe som har plaget meg i noen år, men som jeg aldri har turt å ta opp.

Angående klinikken så synes jeg alle jeg har vært i kontakt med har vært svært hyggelige. Jeg har lest noen negative vurderinger på klinikken før, men jeg tror de dårlige vurderingene er overrepresentert på nettet og at mange glemmer / ikke legger igjen gode vurderinger, bare dårlige.

Eneste negative med klinikken er beliggenheten, men det er ikke så ille. Den ligger cirka 10-15 min unna nærmeste bussholdeplass og ikke så sentralt.

Topp fastlege

Lege: Mustafa Ali Hussien El Khafadji Skrevet

Jeg har blitt veldig glad i Mustafa. Han er alltid på plass og lytter når jeg kommer. Han er tydelig og rolig og bistår alltid på en omsorgsfull måte. Dessverre fungerer han ikke så godt som fastlege for min sønn, men for meg er han helt topp. Mustafa er alltid en støtte.

Trygg og hjelpsom

Lege: Stephan Somma Skrevet

Jeg kom til Stephan ganske fortvilet og med mye stress, men Stephan opplevdes trygg og var utrolig hjelpsom både på timen og med å gi meg tro på at jeg kan ta kontakt senere om behov. Tok seg tid til å gå gjennom medisinlisten min og stilte spørsmål og kom med råd selv om det ikke var grunnen til besøket (alt innenfor oppsatt tid!) Virker som en lege som tar pasienten på alvor, uansett grunn. Håper å slippe treffe han så ofte, men som kronisk syk vet man jo aldri, men har tro på at han vil hjelpe ved senere anledninger!

En hverdagshelt i hvit legefrakk

Lege: Ulrika Christina Berglund Skrevet

Ulrika er en dyktig lege med en fantastisk omsorgsevne. I en vanskelig periode ble jeg møtt av en lege som tok seg tid til å lytte, legge til rette og som tok meg på alvor. Ulrikas håndtering av min situasjon skulle vært tilgjengelig i håndbok og burde stå på alle legers skrivebord, her er nemlig fasit på hvordan man skal forholde seg til syke pasienter.
Tusen takk for at det finnes fantastiske hverdagshelter som deg.