Røstad Legesenter

Helge Ingstadsvei 1 7600 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Røstad Legesenter

Trygg og dedikert

Lege: Håvard Dybdahl Skrevet

Tar seg tid til meg som pasient. Føler at han lytter til meg og tar meg på alvor. Interesserer seg for min helse. Veldig fornøyd! Har er også svært flink med min 1-årige datter! Glad hun også fikk han som fastlege.

Godt inntrykk

Lege: Per Anders Hoven Skrevet

Samtlige i familien har brukt denne legen, og har alle intrykk av å bli møtt av en lyttende lege, som tok problemene vår på alvor. Han har henvist videre til spesialister hvor dette har vært nødvendig, samtidig som han virker å ha god faglig kompetanse.

Ikke en lege jeg vil ha...

Lege: Per Anders Hoven Skrevet

Hvis denne legen ikke finner noe galt med deg så er du frisk....til du beviser det motsatte! Han tar seg heller ikke mye tid til å seg med å sette seg inn i din situasjon. Som å snakke til veggen. Men rask og effektiv. Konsultasjon tar maksimalt 5-10 minutt. Råd: styr unna og oppsøk heller spesialist om du har kroniske plager!

Interessert lege, empatisk

Lege: Marianne Langøygard Skrevet

Virker som en grei lege. Interessert i meg som pasient, ute etter å finne løsninger. Dessverre har jeg ikke hatt henne som lege lenge, da jeg måtte flytte. Det gjorde at hun ikke ønsket å fortsette utredning av meg for langvarige plager, noe som ikke var heldig. Var enkelt å komme i kontakt med legekontoret via nettløsning, men kunne hatt enda bedre muligheter for dette via app. Prøvesvar måtte etterspørres.

Setter seg godt inn i pasientens problemstillinger.

Lege: Marianne Langøygard Skrevet

Er grundig og gjør ting ordentlig. Lytter godt til pasienten, og er tydelig opptatt av å gjøre det beste hun kan for pasienten.