Sentrumslegene Bodø

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumslegene Bodø

Dårlig

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Var i utgangspunktet godt fornøyd med Hege som fastlege. Nå har hun bestemt seg for å kutte ned på antall pasienter, det er forståelig men jeg fikk beksjed i dag om at jeg får ny fastlege og skifte skjer allerede nå på mandag. Har time hos henne den 11 nov som jeg fikk beksjed i dag om at er avlyst. Har ventet på denne timen og det er noe som haster. Tok kontakt med fastlegekontaoret der jeg ba om å få fikset denne henvisningen, fikk et nedlatende svar der de ikke kommenterte på henvisningen. Synes det er en utrolig dårlig måte behandle pasienter på, det er respektløst og uprofesjonelt.

Superfornøyd

Lege: Synne Berild Skrevet

Synne tar seg tid til deg og lytter til det du har å si. Jeg opplever at hun har satt av nok tid og oppleves som en flink allmennlege.

Svært utilgjengelig

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Hege er en hyggelig og profesjonell lege, men dessverre alt for utilgjengelig. Jeg føler meg stadig avvist, enten fordi de ikke har tid, fordi jeg må vente en måned før jeg får time, eller slik som sist gang da sekretæren lå på opptil flere ganger da jeg ringte i åpningstiden. Hun går selv ut i avisen og sier hun har alt for mange pasienter. Dette bærer behandlingen preg av. Jeg har satt meg på venteliste for å bytte lege. Forhåpentligvis vil den nye legen ha bedre tid til å faktisk se meg.

fantastisk

Lege: Cecilie Elisabeth Krane Strand Skrevet

Helt fantastisk, tar tak i ting, tar seg tid å prate med deg når man kommer til henne. Veldig rolig å behagelig.
Gir hurtig tilbakemelding når prøver er tatt.
Den beste fastlegen jeg har hatt.

Perfekt fastlege

Lege: Hege Sivertsen Andreassen Skrevet

Hege må sies å være et meget anstendig medmenneske og en helt utmerket fastlege!

Har alltid følt at jeg både blir "sett- og hørt" når jeg beskriver aktuelle plager.

Det kan være noe ventetid på time, men ved hastesaker har jeg alltid fått gjennomslag og snarlig time.

Full tillit til at Hege ønsker det beste for sine pasienter, og at hun absolutt er villig til å strekke seg for å hjelpe!