Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

Lite interessert

Lege: Carl-Thomas Hoddø Skrevet

Viser liten interesse, oppleves som fraværende og usikker. Jeg måtte til flere legetimer, før han tok symptomene mine på alvor. Har ved flere anledninger, selv måtte ta kontakt for å få prøvesvar. For meg blir det bytte av faslege.

Ville dessverre ikke anbefalt han til noen andre enn

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

..en som drar til fastlegen 1 gang i året for å få sykemelding grunnet influensa. Da passer denne legen deg perfekt. Hvis du trenger svar på spm ang mindre generelle sykdommer, gjør du bedre jobb selv ved å Google dette og hvis du ønsker å føle deg forstått må du nok velge en annen lege. Ellers er han helt ok profesjonell.

Ikke fornøyd!

Lege: Harald Strandos Skrevet

Jeg gikk til Strandos i en kort periode da jeg var nyinnflyttet i kommunen, og var virkelig ikke fornøyd med behandlingen jeg fikk. Jeg følte meg virkelig ikke sett av denne legen og kommunikasjonen var svært dårlig. Etter min oppfatning hadde han en ovenpå og ned-holdning, noe jeg synes var ordentlig ubehagelig.

Her får du resept

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Har ikk hatt han som fastlege, men vært på akuttimer når min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Her får jeg alltid resept på smertestillende og antibiotika eller andre medisiner. Får aldri noe råd eller hendvendelser til andre leger/spesialister, men medisiner og beskjed å komme tilbake hvis jeg ikke føler meg bedre.

Lege som er "opptatt" av meg

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Lytter. Viser forståelse. Er ærlig, sier klart ifra hvis hun ikke er enig med meg.Får alltid hjelp, og sender meg straks videre til spesialister, ved behov.
Ventetiden for å komme inn til avtalt time, er ofte lang.