Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

Manglende forståelse og uvennlig holdning

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Han hadde ikke tatt seg bryet med å kikke på prøvesvarene mine før jeg kom, visste ikke hvordan han skulle tolke dem, og utviste ingen forståelse for mitt ønske om utredning for barnløshet. Han ga uttrykk for at jeg "burde prioritert annerledes" når jeg var tidlig i 20-årene.

Han ga et generelt uvennlig og lite imøtekommende inntrykk.

Jeg skal aldri mer til denne legen og skiftet fastlege 30 minutter etter at jeg hadde forlatt legetimen!

Meget tillitsvekkende

Lege: Harald Strandos Skrevet

Tilgjengelig når jeg trenger det, faglig oppdatert, han er vennlig, lytter, gir god og personlig kontakt

Verdens beste!

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Har aldri hatt en bedre lege enn Erlend!
Han lytte, henvise dæ dit du vil bli henvist og da e du gjerne først i køen.
Sjekke dæ for det du vil bli sjekka for og e generelt bare veldig trivelig og forståelsesfull. Hadde med mæ kjæresten inn en gang og han spurte om det va noe han trengte hjelp med, selvom han ikke e pasient med Kroken Legekontor. Det va et kjempepluss! Vet ikke ka æ skulle gjort om han slutta. Håpe han blir min fastlege for alltid :-)

Stødig men...

Lege: Elny Lise Aune Skrevet

Aune er grei og henviser deg om hun tror det trengs, men hun har for dårlig tid, og man blir skyflet bort når hun blir stresset (og det kan lett komme før man har fått sine tilmålte 20 minutter og før man har snakket ferdig).
Det er ikke mulig å be om en dobbeltime på Fjerdingby legesenter, og har du noe du vet vil ta tid, blir det litt tungt, da ventetiden for å få en time hos Aune er 4-6 uker (2014).

Den ene av de to som tar deg imot i luka på Fjerdingby legesenter er fleksibel, hyggelig og imøtekommende (5/5).

Vil aldri til han igjen!

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Skulle på en vanlig helsekontroll, men har aldri følt meg så syk eller vært så lei meg som da jeg gikk ut fra det legekontoret.

Han lyttet ikke, avbrøt meg gjentatte ganger, total mangel på sosiale antenner som gikk utover kommunikasjonen. Jeg følte meg ikke trodd om min helsetilstand, og han fortalte meg flere ganger at jeg tross alt var en syk person (???). Han sa mye sårende og han sa en god del ting som ikke høver seg!

Jeg møtte han med et positivt sinn da det var min første time hos han, men etter at vi kom på legekontoret sank han flere hakk i mine øyne. Kjemien oss i mellom var ikke eksisterende og jeg ville bare rømme fra kontoret.

Mye forbedringspotensiale her med tanke på empati, forståelse, lære seg å lytte og faktisk tro på pasienten når h*n sier at man føler seg frisk.