Fjerdingby Legesenter

Øvre Rælingsvei 203 2025 Fjerdingby

Siste vurderinger av behandlere ved Fjerdingby Legesenter

En lege som ser deg.

Lege: Jane Gro Edvardsson Skrevet

En fantastisk lege som tar seg tid og viser omsorg på en god måte.
Det var med med blandede følelser jeg måtte bytte lege da jeg flyttet for langt.

Ikke velg denne legen!

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Fikk dessverre tildelt denne legen etter at han hadde kjøpt løyven ved Kroken legesenter. Fagerjord er ikke sosialt anlagt og det merkes tydelig at han er urutinert i faget. Virker usikker. Anbefales ikke.

En av de beste

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Erlend lytter på pasientenes egen sykdomsopplevelse og også på Deres forslag til løsninger men, det er han som alltid tar en avgjørelse som jeg føler og ser at han vurderer nøye. Sjekker ofte opp på nett om det er noe han selv er usikker på, henviser riktig og ikke minst så husker han på alle sine pasienter slik at man slipper å forklare på nytt hver gang.
Et funn.

Fin fyr!

Lege: Harald Strandos Skrevet

Veldig godt fornøyd med Strandos. Han inngir tillitt, og tar seg tid. Enten plager er av psykisk art, og familiære problemer, eller fysiske plager og sykdommer, opplever jeg at han er grundig og sannferdig.
Ser noen andre har sagt at de opplever det som å være den viktigste/eneste pasienten, og det er også mitt inntrykk. Alt vi har snakket om tidligere, også flere år tilbake, husker han og hensyntar i dagens situasjon.
Har flyttet 10 mil unna, men har alikevel ikke byttet fastlege.

Forbannet.

Lege: Erlend Yngve Fagerjord Skrevet

Jeg var fornøyd med Erlend, kommunikasjonen var veldig simpel og med tanke på at han har utskrevet medisiner til meg så er han jo klar over at jeg ikke har hatt det helt greit. Jeg sa jeg ønsket å gå i samtale til psykolog, ventet på innkallelse til time og gledet meg til å få snakket ut. Men istedet, etter en god stund får jeg i posten et papir hvor det står at det er bedt om vurdering av medikamentell behandling og hvordan legemiddel som er anbefalt. Jeg har tydelig sagt at jeg ikke vil gå på medisiner og trenger hjelp. Men etter å ha lest over dette, skjønner jeg at den forrige legetimen jeg betalte for var bortkastet. Og jeg er så skuffet. For jeg trenger hjelp og har trengt det ganske lenge. Dette var mitt første forsøk på å ta tak i det selv.